AVANS PE AUTOSTRADA SIBIU-PITESTI – S-a turnat betonul final pe tunelul Daniela si s-a atins borna de 2000 metri forati pe cele doua Tuneluri Daniela si Alina

Lucrarile avanseaza pe Autostrada Sibiu-Pitesti, acolo unde a inceput construirea primului tunel rutier de pe drumul de mare viteza. Secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Ionel Scriosteanu, a prezentat marti, 19 noiembrie 2024, stadiul lucrarilor.

Potrivit acestuia, s-a trecut la o noua etapa importanta pentru tunelurile Daniela si Alina. Prezent pe santierul Sectiunii 4: Tigveni – Curtea de Arges a Autostrazii Sibiu – Pitesti A1, Scriosteanu a anuntat intr-o postare pe Facebook ca s-a trecut la o noua si importanta etapa in construirea primului tunel rutier la nivel de autostrada de pe acest drum de mare viteza.

Astfel:

-noaptea trecuta a avut loc turnarea betonului final al structurii de rezistenta pe primul tronson (12,5 m) al Tunelului Daniela;
-s-a trecut pragul de 2000 metri tunel forat din lungimea totala a ambelor fire (2.692 metri):
-1.088 metri forati la Tunelul Daniela (sensul de mers Sibiu-Pitesti;
-928 metri forati la Tunelul Alina (sensul de mers Pitesti-Sibiu);
-au fost realizati 1.290.000 mc din 1.700.000 mc de excavatii;
-au fost realizati 325.000 mc din 540.000 mc de umpluturi;
-continua lucrarile aferente structurilor existente pe acest lot si se afla in diferite stadii: lucrari de armare, cofrare si betonare elevatii, grinzi de rezemare, turnare placi de suprabetonare, lucrari de instalare grinzi si predale prefabricate, lucrari de sudura tablier metalic;
-continua lucrarile de consolidari prin executia saltelelor antierozionale, aripi din gabioane, umpluturi din balast in spatele culeelor;
-sunt in curs de finalizare lucrarile la podetele prefabricate;
-se executa lucrari de scurgere a apelor, dupa cum urmeaza: santul de garda (realizat 3.055 m din 7.400m), santul de berma (realizat 1.940 m din 9.100 m), dren longitudinal (realizat 3.785 m din 6.900 m), sant picior taluz (1.400 m din 17.300 m);
-continua productia de prefabricate in baza organizata pe santier, fiind produse 469 din 660 bucati grinzi prefabricate, 7.057 din 7.800 bucati predale prefabricate, 243 din 300 bucati antretoaze prefabricate.

Antreprenorul are mobilizate in santier 650 persoane si 210 utilaje si echipamente de constructii.

Articolul precedentBOG’ART CASTIGA NODURILE RUTIERE DE PE A1, A2 SI A3 – Directorul CNAIR Cristian Pistol: „Semnarea contractelor va fi posibila dupa 10 zile, daca nu vor fi depuse contestatii”
Articolul următorSANTIERUL DE PE LOTUL 4 A0 NORD – Lucrarile pe Lotul 4 – Pantelimon-Glina al A0 Nord ar putea fi finalizate de UMB in toamna anului 2025. In prezent stadiul lucrarilor este de 27%

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.