PROIECT INAUGURAT IN BERCENI – S-a deschis circulatia pe pasajul denivelat peste centura Bucuresti in zona comunei Berceni

A fost deschisa circulatia pe pasajul denivelat peste A0 (km 66+295) in zona comunei Berceni.

Circulatia pe acest pasaj situat pe DJ 401 nu va mai intersecta de acum santierul lotului 1 al Autostrazii A0 Sud, iar constructorul turc (Alsim Alarko Sanayi Tesisleri Ve Ticaret AS) va putea astfel sa continue lucrarile in santier mult mai eficient, anunta CNAIR.

Compania de Drumuri a postat si un video de la fata locului.

Pe lotul 1 al A0 Sud, la ora actuala, se executa urmatoarele lucrari:

– montare parapete si trasare marcaje rutiere pe sectorul cuprins intre DN5 si DN4,

– turnare beton pe acostamentele rampelor,

– executarea unor elemente ale santurilor pentru scurgerea apelor,

– ⁠asternere strat de uzura,

– ⁠protectie taluz cu pamant vegetal si insamantare,

– ⁠armare grinda parapet la pasajul de la km. 65+151.

Lungimea acestui sector de autostrada intre Glina si Vidra este de 16,93 km.

Valoarea contractului finantat din fonduri europene nerambursabile (POIM/PT) este de 830,68 milioane de lei, fara TVA.

Altfel, ONG-ul „Romania Fara Gropi” trage un semnal de alarma si intreaba reprezentantii CNAIR, intr-o postare pe Facebook, de ce nu au filmat de pe trotuar. Reprezentantii asociatiei spun ca pe pasajul denivelat peste A0 (km. 66+295) din zona comunei Berceni nu exista trotuar si nici sistem de iluminat.

Dar de ce nu ati filmat de pe trotuar? Scuze, am uitat ca nu are. Nici sistem de iluminat. Atat s-a putut. Carpacii de la CNAIR”, a scris Romania Fara Gropi, pe Facebook.

Articolul precedentDRUM MODERNIZAT CU 24,5 MILIOANE LEI – Licitatie pentru modernizarea drumului judetean DJ 282D Potangeni – Romanesti – Podu Iloaiei – Scobalteni – Popesti – Madarjac
Articolul următorBILANT LA AEROPORTUL DIN SUCEAVA – Peste 800.000 de pasageri au tranzitat aeroportul „Stefan cel Mare” din Suceava, din care un sfert au fost ucraineni. Aeroportul a beneficiat de investitii de 17 milioane de euro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.