APAR NOI TIPURI DE MOTOCICLETE ELECTRICE – Gigantul american Harley-Davidson va lansa motociclete electrice in Japonia

Harley-Davidson Inc, cel mai longeviv producator de motociclete din lume, va lansa motociclete electrice in Japonia din anul 2024, a declarat directorul sau executiv, Jochen Zeitz. Legendara marca americana incearca sa-si asigure un punct de sprijin pe piata in crestere a vehiculelor electrice cu doua roti din tara.

Exista o tranzitie pe termen lung de la motoare cu ardere la orice tehnologie va fi”, a spus CEO-ul Jochen Zeitz intr-un interviu pentru Kyodo News. „Vrem sa fim un pionier in domeniu” in tranzitie, spune el, potrivit Japan Today.

Produsele vor fi vandute sub sigla LiveWire Group Inc., divizia de motociclete electrice a companiei, de care s-a separat in 2022, dar ramane sub controlul sau, a spus Zeitz.

Motocicletele integral electrice sunt un segment incipient al pietei generale a vehiculelor cu doua roti din Japonia, cu un numar tot mai mare de companii, cum ar fi Yamaha Motor Co si Honda Motor Co, care vin si ele cu produsele lor.

Inca nu am vazut o motocicleta electrica de la marci japoneze pe segmentul in care concureaza LiveWire”, a spus Zeitz, adaugand ca vehiculele sale sunt mai mari decat produsele rivale.

LiveWire a inceput deja sa-si vanda produsele in Statele Unite si intentioneaza sa se extinda in alte regiuni din afara Japoniei.

Vanzarea de vehicule electrice sub o alta marca decat Harley-Davidson, icoana americana a motocicletelor mari, alimentate pe benzina, va ajuta la castigarea sprijinului din partea diverselor tipuri de clienti, cum ar fi cei care doresc sa incerce noi tehnologii si cei care se asteapta ca motocicletele lor sa aiba motoare puternice, a spus CEO-ul.

Exista clienti diferiti pentru produse diferite. Dar ar putea exista si acelasi client care detine produse diferite”, a spus Zeitz.

Japonia este a doua cea mai mare piata pentru Harley-Davidson dupa Statele Unite. Afacerea sa din Japonia a cunoscut o crestere semnificativa anul trecut, deoarece mai multi oameni au inceput sa foloseasca motocicletele pentru a evita transportul public pe fondul pandemiei de coronavirus, a spus compania.

Potrivit Asociatiei Importatorilor de Automobile din Japonia, Harley-Davidson a vandut anul trecut 10.199 de motociclete in Japonia, in crestere cu 32,8% fata de anul anterior. Compania detinea o cota de piata de aproximativ 40% in randul marcilor importate din Japonia.

In ultimii ani, marca americana, care a fermecat de mult timp soferii relativ mai in varsta, castiga mai multa popularitate in randul femeilor si tinerilor din Japonia, care contribuie, de asemenea, si la cresterea vanzarilor de piese si imbracaminte, a spus compania.

Planul vine in timp ce marile companii de motociclete din Japonia isi intensifica eforturile de a produce vehicule care utilizeaza hidrogen si alte tehnologii cu emisii zero.

Honda Motor Co, Kawasaki Motors Ltd, Suzuki Motor Corp si Yamaha au declarat luna trecuta ca vor dezvolta in comun motoare alimentate pe hidrogen, cu scopul de a le implement pe vehicule cu doua roti si alte mijloace de transport.

Zeitz nu a negat posibilitatea ca Harley-Davidson sa se alature grupului in viitor, dar a spus ca se concentreaza in prezent pe vehiculele electrice.

Producatorul american a dezvaluit si doua noi modele pe benzina pentru marca sa de lux CVO destinate pietei japoneze. CVO Street Glide si CVO Road Glide au fiecare un motor de 1.977 cmc, cel mai puternic pentru o motocicleta Harley-Davidson.

Vehiculele cu doua roti, echipate cu suspensie imbunatatita, au un pret de aproximativ 5,5 milioane de yeni (39.000 dolari).

Articolul precedentSOCIETATEA DE TRANSPORT DIN TIMISOARA SE RESTRUCTUREAZA – Compania, ”sugrumata” de datorii istorice de 130 de milioane de lei
Articolul următorAFACERI PROFITABILE CU AUTOVEHICULE SI MOTOCICLETE – Cifra de afaceri din comert a crescut sesizabil fata de anul trecut

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.