LUCRARI FINALIZATE IN PORTUL CONSTANTA – Wiebe Romania a finalizat lucrarile pe lotul 1 Port Constanta

Wiebe Romania a finalizat lucrarile pe lotul 1 Port Constanta cu 32 de zile mai devreme. Potrivit contractului, durata de executie a lucrarilor era de 149 de zile.

Port Constanta – 10.10.2022 – Lot 1 – Wiebe Romania. Jurnal de Santier – ziua 117 – stadiu fizic executat 100% – termen de executie 149 de zile”, anunta compania.

Au fost finalizate toate lucrarile contractate, astfel:

– 27 de aparate de cale noi, tip S49E1-300-1:9 si S49E1-190-1:9 din care 2 bretele combinate cu TJD 49E1-190-1:9;

– 6.589 m suprastructura CF;

– 5 aparate de cale cu traverse noi de lemn;

Wiebe Romania a depus toate eforturile necesare astfel incat lucrarile au fost finalizate cu 32 de zile mai devreme”, a mentionat compania, care a anunta ca in perioada urmatoare se va organiza receptia la terminarea lucrarilor.

CFR Infrastructura, prin sucursala SRCF Constanta, a semnat pe 7 iunie doua contracte pentru „Lucrari de reparatii si intretinere a infrastructurii feroviare publice aflata in incinta Portului Constanta”.

Contractul pentru lotul 1 a fost semnat cu Wiebe pentru suma de 56,1 milioane de lei, conform unui anunt de atribuire publicat pe 16 iunie in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Contractul pentru lotul 2 a fost semnat cu Arcada Company pentru suma de 60,8 milioane de lei.

Finantarea este asigurata din Fondul de rezerva al Guvernului Romaniei.

Ambele contracte au fost atribuite prin negociere fara invitatie prealabila la o procedura concurentiala de ofertare, motivul mentionat fiind o situatie de extrema urgenta.

Pe 16 iunie, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a anuntat inceperea lucrarilor de reparatii la infrastructura feroviara din incinta Portului Constanta, dupa ce fusesera semnate ordinele incepere a lucrarilor si procesele verbale de predare a amplasamentelor pentru repararea a 35 de linii (cu o lungime totala de 13,39 km) si a 75 aparate de cale.

Lucrarile s-au desfasurat pe raza statiilor Port Zona A, Port Zona B si Port Mol V. 

Articolul precedentALTE “BILE NEGRE” PENTRU CONSTRUCTORI – Companiile risca sa primeasca un”cartonas rosu” la urmatoarea evaluare
Articolul următorINVESTITII MASIVE IN DRUMURILE DIN ROMANIA – CNAIR estimeaza un profit net de 7,63 milioane lei in acest an si si-a planificat investitii de 724 milioane lei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.