GARA DIN TIMISOARA SE MODERNIZEAZA – CFR – Sucursala Regionala Timisoara aloca 24 milioane lei pentru rebilitarea Garii de Nord: „Nu mai corespunde cerintelor actuale privind asigurarea unor conditii optime desfasurarii activitatilor”

CFR – Sucursala Regionala Timisoara organizeaza licitatie pentru renovarea Garii de Nord din Timisoara. Conform unui anunt publicat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), CFR Timisoara intentioneaza sa aloce 24.306.130 lei, plus TVA pentru achizitia publica privind „Reabilitare fatada, reparatii platforme, iluminat, acces intrari in cladirea de calatori statia CF Timisoara Nord si reparatii acces peron linia 1 + acces tunel pietonal”, castigatorul licitatiei urmand sa fie operatorul cu „pretul cel mai scazut”.

Conform licitatiei, banii pentru reabilitarea Garii de Nord Timisoara provin din „fonduri proprii ale CNCF CFR SA, achizitia lucrarii este prevazuta in „Lista obiectivelor de investitii finantate din surse proprii CNCF CFR SA pentru anul 2022”, act nr. 9/5/525/14.07.2022, la Capitolul C. Alte cheltuieli de investitii, lit.e)2 Lucrari de eficientizare energetica din Planul de Eficienta energetica al cladirilor de exploatare feroviara in statii C.F., poz.2”.

Nevoia efectuarii lucrarilor de reabilitare este data de faptul ca actuala cladire a Garii de Nord din Timisoara „nu mai corespunde cerintelor actuale privind asigurarea unor conditii optime desfasurarii activitatilor in cladire si a exigentelor de calitate impuse de legislatia in vigoare”:

„Intrucat in prezent cladirea Garii Timisoara Nord nu mai corespunde cerintelor actuale privind asigurarea unor conditii optime desfasurarii activitatilor in cladire si a exigentelor de calitate impuse de legislatia in vigoare, se impune achizitionarea lucrarii „Reabilitare fatada, reparatii platforme, iluminat acces intrari in Cladirea de calatori statia CF TIMISOARA NORD si reparatii acces peron linia 1 + acces tunel pietonal”. Cladirea Garii de Nord Timisoara este alcatuita din 6 corpuri comasate intr-un ansamblu. Constructia prezinta deficiente de ordin structural, estetic, functional, de ineficienta energetica, cu pierderi mari de caldura si pe linie de siguranta in exploatare. Prin realizarea lucrarii se urmareste reabilitarea fatadelor ansamblului Garii de Nord, interventii asupra tunelului pietonal de acces la peroane, interventii la copertina peronului 1 si refacerea piatetei garii. Se urmareste asigurarea exploatarii cladirii in conditii corespunzatoare, conform cerintelor de calitate impuse de Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv a legii nr. 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire pana in a 15-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita”.

Articolul precedentTRAMVAIELE LUI NICUSOR SE VAD DIN NOIEMBRIE PE SINE – Directorul STB Adrian Crit anunta darea in circulatie. Urmeaza achizitia a inca 200 de tramvaie
Articolul următorCLUJ-NAPOCA MERGE PE ECOLOGIC – Primaria achizitioneaza alte 40 de autobuze electrice articulate de 18 metri si statii de incarcare aferente. Valoarea contractului depaseste 145 milioane lei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.