TRENURI SCOASE DIN CIRCULATIE INTRE GARA DE NORD SI OTOPENI – CFR opreste trenurile cate 2 ore pe zi pentru lucrari „in vederea imbunatatirii conditiilor de circulatie”

CFR anunta lucrari saptamana viitoare la infrastructura feroviara pe relatia Bucuresti Nord – Pajura – Mogosoaia. Astfel, cateva perechi de trenuri vor fi zilnic scoase din circulatie, timp de doua ore.

In perioada 13-17 septembrie 2021, Sucursala Regionala CF Bucuresti va desfasura, intre orele 10.20 – 12.20, lucrari in regie proprie pentru verificarea si inlocuirea componentelor uzate de la aparatele de cale si lucrari de buraj mecanizat pentru remedierea deficientelor de nivel, intre statiile Bucuresti Nord – Pajura – Mogosoaia.

Lucrarile executate in regie proprie pe intervalul de statii Bucuresti Nord – Pajura – Mogosoaia, parte integranta a magistralei 700 Bucuresti – Urziceni, reprezinta prima etapa a planului de actiune al companiei in vederea imbunatatirii conditiilor de circulatie, prin cresterea gradului de confort, atat pe magistrala, cat si pe linia care asigura legatura directa intre Gara de Nord si Aeroportul International Henri Coanda„, precizeaza CFR.

Reprezentantii companiei de stat spun ca, in urma discutiilor purtate cu operatorii de transport feroviar de calatori, in intervalul orar de 2 ore (intre 10.20 – 12.20), necesar desfasurarii lucrarilor de infrastructura, nu vor circula, spre si dinspre Aeroport, patru perechi de trenuri (trenurile 10751/10752 si 10753/10754 – CFR Calatori, respectiv trenurile 15023/15022 si 15025/15024 – Transferoviar Calatori), traficul feroviar pe relatia Gara de Nord – Aeroport (si retur) urmand a se desfasura conform programului normal de circulatie, pe aceasta ruta, incepand cu ora 13.00.

Compania Naţionala de Cai Ferate CFR S.A. cere scuze calatorilor pentru disconfortul creat si le multumeste pentru intelegere, asigurandu-i totodata ca lucrarile executate in aceasta perioada au drept scop imbunatatirea conditiilor de circulatie pe calea ferata, prin cresterea gradului de confort„, arata CFR.

Durata medie a unei calatorii, pe sens, este de 20 de minute.

De asemenea, CFR Calatori a anuntat in luna iulie ca va opera 60 de trenuri pe ruta Bucuresti Nord- Aeroportul Henri Coanda si retur, dupa ce Regio Calatori s-a retras de pe aceasta ruta la sfarsitul lunii iunie. Trenurile sunt formate din automotoare Desiro, cunoscute ca „Sageata Albastra” si circula in regim de tren Regio cu un tarif de 4 lei.

Compania Regio Calatori a anuntat vara aceasta, in plin sezon, pe site-ul propriu, ca se retrage de pe ruta dintre Gara de Nord si Aeroport, de la sfarsitul lunii iunie. Compania nu a precizat care sunt motivele acestei decizii.

Ruta care leaga Gara de Nord cu cel mai mare aeroport din tara nu s-a bucurat de mare succes pana acum, unul din motive fiind ca are nevoie de timp sa se maturizeze, dar si din cauza traficului aerian inca scazut.

Linia de cale ferata dintre Gara de Nord si Aeroportul Otopeni a fost inaugurata la sfarsitul anului trecut. Trenurile au inceput atunci sa circule la intervale de 40 de minute.

Tronsonul de cale ferata care leaga Aeroportul International Henri Coanda cu Gara de Nord din Capitala a fost inaugurat in 13 decembrie 2020, iar pe el circulau zilnic 72 de trenuri ce apartin CFR Calatori, Regio Calatori si Transferoviar Calatori.

Tronsonul este parte a proiectului Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti Faza I, iar lucrarile pentru realizarea legaturii cu Aeroportul au costat peste 398 milioane lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.