CFR SE MODERNIZEAZA INCET – Lucrari de reparatii pe 14 km intre Valisoara si Caransebes

CFR SA a anuntat marti lucrari de reparatii capitale pe o portiune de 14,6 km intre Valisoara si Caransebes de pe magistrala 900 Bucuresti – Timisoara, pentru cresterea vitezei de circulatie de la 70 km/h la 100 km/h. Daca in 1995 trenurile faceau sub 6 ore si jumatate pe cei 533 km, acum trenurile parcurg distanta in peste 9 ore si jumatate.

Este vorba de 14,6 km intre Caransebes si Baile Herculane, unde cele mai rapide trenuri fac 85 de minute pe 71 km, iar trenurile Regio fac si peste doua ore.

Valoarea contractului este de 42,2 milioane lei, iar executantul lucrarii este Wiebe SRL – Swietelsky CF – Swietelsky AG.

Se vor face lucrari de specialitate feroviara pentru readucerea elementelor componente ale caii la parametrii initiali si cresterea vitezei de circulatie a trenurilor de calatori.

Proiectul va fi finalizat în octombrie acest an.

Redam mai jos integral anuntul CFR Infrastructura:

Reparatii capitale pe linia CF Valisoara – Caransebes pentru creșterea vitezei de circulatie la 100 km/h

Pe intervalul CF Valisoara – Caransebes sunt in desfasurare lucrarile de refactie totala a caii ferate intre km 461+100 si km 475+835 (14,635 km), lucrari care au drept scop imbunatatirea conditiilor de circulatie si a gradului de confort.

In cadrul programului de refactie sunt executate lucrari de specialitate feroviara pentru readucerea elementelor componente ale caii la parametrii initiali si cresterea vitezei de circulatie a trenurilor de calatori de la 70 km/h, la 100 km/h.

Descrierea lucrarilor:

inlocuirea suprastructurii vechi cu suprastructura noua tip 60 (inlocuire sina, traverse din beton cu prindere Pandrol Fastclip, piatra sparta)

ciuruirea integrala a prismei de piatra sparta, executia burajelor I, II si III si a ripajelor, profilarea prismei căii

inlocuirea a 7 schimbatoare de cale cu schimbatoare de cale noi pe traverse din beton ( sch. 2 din statia Valisoara, sch. 3 si sch. 2 din statia Valea Timisului, sch. 1, sch. 3, sch. 2 si sch. 4 din statia Balta Sarata)

refacerea substratului caii pe zona schimbatoarelor de cale si pe zonele noroioase, pe o portiune de aprox. 1.000 m cale

refacerea podetului de la km 474+034 din patru cadre prefabricate de tip C1EN cu lumina de 1m.

Valoare contract: 42,2 milioane lei

Sursa de finantare: Buget de Stat

Alocatie bugetara 2021: 7,3 milioane lei

Executantul lucrarii: Wiebe SRL – Swietelsky CF – Swietelsky AG

Termenul de finalizare a lucrarii: octombrie 2021

Articolul precedentCNAIR CAUTA SPECIALISTI IN CONTROL PENTRU AUTOSTRADA DE CENTURA – 23 milioane lei pentru supervizarea lucrarilor de executie la A0
Articolul următorMETROREX LANSEAZA PROCEDURA DE ACHIZITIE PENTRU CARTELE MAGNETICE – Valoarea estimata a contractului este de 8 milioane de lei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.