SIMPLIFICAREA TRANSPORTULUI AERIAN DE MARFURI – A fost lansata platforma EPIC pentru asigurarea unui lant de aprovizionare digitalizat

Asociatia Internationala a Transportului Aerian (IATA), organism care reprezinta aproximativ 290 de companii aeriene, reprezentand 82% din traficul aerian global, a lansat platforma EPIC. Prin intermediul acesteia va fi digitalizat lantul global de aprovizionare a marfurilor aeriene. Intr-un comunicat de presa IATA precizeaza ca scopul platormei EPIC este de a simplifica procesul complex de realizare a conexiunilor digitale de-a lungul lantului valoric al marfurilor aeriene, inclusiv permitand schimbul eficient de informatii critice, cum ar fi capacitatile si identitatile de mesagerie.

Pe masura ce industria marfurilor aeriene continua sa se digitalizeze, companiile aeriene, expeditorii de marfuri, operatorii de la sol si autoritatile vamale trebuie sa poata lucra impreuna in mod digital in mod sigur, arata IATA.

Platforma EPIC este vazuta ca o provocare considerabila, deoarece in prezent peste 40.000 de expeditori schimba mesaje cu peste 450 de companii aeriene si 23 de furnizori de servicii de mesagerie terte, iar in absenta unui instrument care sa permite companiilor sa faca schimb de informatii necesare pentru realizarea acestor legaturi comerciale, procesul de digitalizare devine lent si nejustificat de complex. Or, in contextul pandemiei de COVID-19, cand a crescut considerabil comertul electronic, aceeasta cooperare trebuie sa fie rapida, eficienta si sustinuta.

Nick Careen: „EPIC va accelera cresterile de eficienta pentru marfurile aeriene”

EPIC este o idee simpla. Face accesibila informatiile necesare pentru a face afaceri intr-un lant de aprovizionare a marfii aeriene digitalizate. Si, facand acest lucru, va accelera cresterile de eficienta pentru marfurile aeriene. Momentul acestei initiative este important. COVID-19 a dus la cresterea exponentiala a comertului electronic, iar expeditorii solicita servicii de calitate pe care doar un lant de aprovizionare digitalizate le poate oferi”, a declarat Nick Careen, vicepresedinte senior IATA, aeroport, pasageri, marfa, securitate.

Pe langa sprijinirea proceselor de la o afacere la alta, participarea organizatiilor vamale la EPIC sprijina si procesele de vamuire digitala. In special, acest lucru va ajuta la implementarea eficienta a cerintelor privind informatiile avansate despre marfa (ACI), inclusiv programele de preincarcare a informatiilor despre marfa anticipata (PLACI).

Articolul precedentA FOST LANSAT PASAPORTUL DE CALATORIE DIGITAL – IATA a lansat aplicatia Travel Pass. Vezi care sunt beneficiile acestui serviciu
Articolul următorSION, PRIMA MASINA CARE SE INCARCA LA SOARE – Start up-ul german Sono Motors lanseaza masina viitorului: autovehiculul este acoperit cu panouri solare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.