ZBORURI ANULATE – Zeci de mii de clienti Vola.ro au recuperat in total 5,5 milioane de euro dupa anularea curselor aeriene in 2020

Turoperatorul Vola.ro anunta ca, pana in prezent, a recuperat peste 5,5 milioane de euro pentru 89% dintre pasagerii afectati in 2020 de anularea zborurilor, in contextul pandemiei de COVID-19.

Peste 50.000 de clienti Vola.ro au fost afectati de zborurile anulate, iar aproximativ 11% dintre clienti (5.655 de persoane) inca sunt asistati de reprezentantii turoperatorului pentru rambursari din partea companiilor aeriene, se arata intr-un comunicat al agentiei de turism citat de Agerpres.

La nivel general, Vola.ro a depus cereri de rambursare in valoare totala de peste 6,7 milioane de euro, din care s-au oferit solutii de rambursare ce au depasit 5,5 milioane de euro, pana la acest moment.

Efectul lockdown-ului global a fost unul dramatic pentru industria de transport aerian. Concret, conform statisticilor la nivel mondial, traficul international de pasageri a scazut cu aproximativ 67% in 2020, comparativ cu 2019, iar peste 82% dintre calatorii din intreaga lume au fost nevoiti sa isi schimbe planurile. In total, 50.115 de clienti Vola.ro au fost afectati de aceste modificari in decursul anului trecut. Dintre acestia, cu ajutorul specialistilor Vola.ro, 89% au primit deja solutii de rambursare in valoare totala de peste 5,5 milioane de euro. Alte 1.300 de cazuri vor fi solutionate in scurt timp, insumand 260.000 euro, iar pentru ceilalti aproximativ 4.300 de clienti indreptatiti sa primeasca de la companiile aeriene 719.000 euro se fac inca eforturi in vederea finalizarii proceselor de rambursare deja initiate”, se mentioneaza in comunicatul citat.

Datele centralizate de turoperator arata ca volumele de interactiuni intre specialistii Vola.ro si clienti au crescut de peste cinci ori in decursul anului 2020, iar liniile telefonice si chatul companiei au fost suprasolicitate, indeosebi in perioada starii de urgenta. In total, in perioada martie – decembrie 2020, echipa Vola.ro a trimis circa 315.000 de e-mail-uri si au fost initiate mai mult de 20.000 de chat-uri noi.

Rambursarea a ajuns la pasagerii afectati sub forma de numerar, vouchere de calatorie sau reprogramare gratuita a zborului.

Vola.ro deserveste persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie si low-cost, optiunea de bilete rambursabile, rezervari hoteluri, city-break-uri, vacante, asigurari medicale de calatorie si servicii de rent-a-car.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.