„RECAPITULARE” LA CNAIR – Compania nationala anunta care sunt lucrarile finalizate si receptionate pentru Autostrada Bucuresti – Brasov

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunta, intr-un comunicat de presa publicat marti, 16 februarie, care sunt lucrarile finalizate si receptionate pentru proiectul „Autostrada Bucuresti-Brasov, tronson Comarnic-Brasov, Lot 2: sector Predeal-Cristian, km 162+300-km 168+600 si drum de legatura”.

Reamintim ca, potrivit unui anunt anterior al CNAIR, ofertantul desemnat castigator al contractului „Completare / Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru Autostrada Bucuresti – Brasov, tronson Ploiesti – Brasov” este SC Consitrans SRL.

Revizuirea Studiului de Fezabilitate (realizat ultima oara in 2006) presupune practic reluarea de la zero a multor etape, iar proiectul si traseul autostrazii vor suferi modificari majore fata de variantele originale. Un exemplu ar fi zona statiunilor Busteni si Sinaia unde noile documentatii vor trebui sa prevada mai multe tuneluri care sa ocoleasca localitatile. Astfel, noul SF va cuprinde o analiza multicriteriala a variantelor de traseu, un studiu de trafic pentru o perioada de perspectiva de 30 de ani, investigatii de teren (geotehnice, hidrologice, topografice, arheologice).

In acest context, CNAIR, in calitate de Beneficiar al proiectului „Autostrada Bucuresti-Brasov, tronson Comarnic-Brasov, Lot 2: sector Predeal-Cristian, km 162+300-km 168+600 si drum de legatura”, anunta ca in data de 17.12.2020 a facut receptia la terminarea mai multor lucrari aferente proiectului.

Iata care sunt lucrarile finalizate si receptionate de beneficiar, potrivit CNAIR:

Lucrari de drum

6,30 km de autostrada: km 162+300-km 168+600;

3,56 drum de legatura (DN 73G): km 0+000-km 3+563;

Intersectii de tip giratoriu-conexiuni cu reteaua de drumuri existenta:

Intersectie cu DN73 la inceputul sectorului de autostrada: km 162+300;

Intersectie cu DJ 112B la sfarsitul sectorului de autostrada: km 168+600;

Intersectie drum de legatura cu DN73B: km 2+900;

Intersectie drum de legatura DN73 la sfarsitul drumului de legatura: km 3+563;

Podete – 11 podete metalice;

Lucrari de arta:

Pasaj peste DN73A si CF: km 163+800 (L=289,70 m)

Pasaj peste str. Garii: km 164+600 (L=7 m);

Pasaj peste autostrada pe drum agricol la km 165+760;

Pasaj peste autostrada pe drum agricol km 166+720;

Pasaj peste autostrada pe drum agricol km 167+850;

Pod pe drumul de legatura: pod peste paraul Ghimbasel: km 2+820 (L=26,5 m)

Valoarea totala a proiectului: 202.235.177,59 lei;

Valoarea eligibila nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala: 132.589.403,37 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila.

Valoarea co-finantarii eligibile a Beneficiarului: 23.398.130,00 lei, echivalenta cu 15% din valoarea totala eligibila. Cod proiect:123691

Proiectul este cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

Articolul precedentSCHIMBARI MAJORE PE PIATA AUTO – Numarul inmatricularilor de SUV-uri Ford Puma depaseste in premiera Sandero si Duster
Articolul următorAUTOSTRADA SIBIU-PITESTI – 11 oferte pentru proiectarea si executia tronsonului Boita-Cornetu, proiect evaluat la un miliard de euro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.