Primaria din Barlad vrea sa achizitioneze vehicule moderne pentru transportul in comun din oras. In acest scop a publicat pe data de 12 februarie 2021, pe platforma e-licitatie.ro, o cerere de oferte pentru proiectul “Furnizarea de autobuze electrice echipate cu sisteme GPS si sistem de informare calatori”.
Mai precis, Primaria Barlad vrea sa cumpere 10 autobuze electrice in scopul reducerii emisiilor de carbon. Suma estimata care este dedicata achizitiei este de 17.991.801,4 lei (aproximativ 3.694.414,9 euro), finantata din fonduri europene in baza Programului Operational Sectorial.
Cerintele pentru ofertanti prevad ca “Autobuzele electrice vor fi noi, fiind fabricate de acelasi producator si sub aceeasi marca, cu tractiune complet electrica, realizata autonom cu Sistem de Reincarcabil de Stocare a Energiei (SRSSEE) cu baterii de acumulatori, avand caracteristicile, echiparile si respectand cerintele minime mentionate in caietul de sarcini, fiind livrate in conditiile contractuale specificate, ce fac parte din documentatia de atribuire. Vehiculele vor trebui sa respecte standardele din statele membre UE din categoria M3 sau a certificatului RAR”.
Pe langa livrarea autobuzelor, ofertantii castigatori vor trebui sa presteze “o serie de activitati conexe, asa cum sunt impuse prin documentatia de atribuire, constand in:
– livrarea SDV-urilor si echipamentelor specifice, soft-urile de aplicatie (cu licenta nelimitata in timp), pieselor de schimb si materialele de prima dotare, reperelor si materialele consumabile si de mare uzura. etc., prevazute in anexele la contract,
– asigurarea activitatilor de service si de remediere a defectiunilor, in perioada de garantie, conform specificatiilor caietului de sarcini,
– asigurarea instruirii personalului Achizitorului, in conformitate cu obligatiile asumate in propunerea tehnica”.
Cerintele de eligibilitate sunt urmatoarele: “Ofertantul (fie el asociere sau societate individuala) trebuie sa dovedeasca o medie anuala a cifrei de afaceri cel putin egala cu 35.000.000,00 lei pentru ultimele 3 exercitii financiare incheiate, respectiv 2017, 2018 si 2019”.
De asemenea, pentru a-si dovedi capacitatea tehnica si profesionala de a onora contractul, “ofertantii trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani au furnizat, in mod corespunzator, produse similare, cu o valoare cumulata de minimum 17.000.000 lei fara TVA, in cadrul a maximum 3 contracte” si “sa dovedeasca o medie anuala a cifrei de afaceri cel putin egala cu 35.000.000,00 lei pentru ultimele 3 exercitii financiare incheiate, respectiv 2017, 2018 si 2019”.
Contractul va avea o durata de 22 luni, fara prelungire.
Termenul limita pentru predarea ofertelor sau cererilor de participare este 23 martie 2021, ora 15:00.
Autoritatea contractanta poate fi contactata folosind datele de mai jos:
MUNICIPIUL BARLAD
Strada: 1 Decembrie, nr. 21
Cod fiscal: 4539912
Cod postal: 731182 Vaslui
Localitate: Barlad
E-mail:raducuaurelian@primariabarlad.ro; achizitii@primariabarlad.ro
Telefon: +40 235411760
Fax: +40 235416867
Adresa Internet (URL): www.primariabarlad.ro
Pentru informatii complete despre aceasta licitatie:
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100113165