SE CONSTRUIESTE PODUL CARE REFACE LEGATURA DINTRE PITESTI SI BRASOV – CNAIR a desemnat castigatorul licitatiei pentru podul peste Dambovita de pe DN73

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anuntat marti, 2 februarie 2021, ca a fost desemnat castigatorul pentru proiectarea si executia podului peste raul Dambovita, pe DN 73, km 78+519. Conform comunicatului de presa al CNAIR, contractul a fost atribuit firmei Maristar Com SRL, care, conform anuntului de licitiatie publicat pe SEAP in 6 octombrie 2020, a depus o oferta sensibil mai buna decat valoarea totala estimata in anuntul de licitatie de 35.583.949,05 lei, mai precis 33.804.451,85 lei.

Podul ce urmeaza a fi construit peste Dambovita va inlocui vechiul pod, care a fost desemnat monument istoric. Noua constructie va avea o lungime de 170 metri.

Conform precizarilor CNAIR, perioada de proiectare va fi de 5 luni, executia 10 luni, iar garantia lucrarilor va fi de 5 ani.

Extrem de important este faptul ca, odata cu finalizarea acestui proiect, vor fi eliminate restrictiile de tonaj si de gabarit de pe DN 73, redeschizandu-se astfel legatura dintre Pitesti si Brasov pentru traficul greu.

Redam mai jos comunicatul integral al CNADNR:

CNAIR a desemnat castigatorul pentru proiectarea si executia podului peste raul Dambovita, pe DN 73

Luni, 01 Februarie 2021, CNAIR a desemnat castigatorul procedurii de atribuire a contractului avand ca obiect “Proiectare si executie in vederea realizarii obiectivului: Pod peste raul Dambovita pe DN 73, km 78+519”.

Ofertantul desemnat castigator este SC MARISTAR COM SRL, cu pretul de 33.804.451,85 Lei fara TVA.

Durata contractului va fi de 5 luni perioada de proiectare si 10 luni pentru executia lucrarilor, iar perioada de garantie a lucrarilor va fi 5 ani.

Semnarea contractului de achizitie publica va fi posibila in cel mai scurt timp, dupa indeplinirea formalitatilor legale privind elaborarea si avizarea contractului.

Date tehnice:

Podul nou dimensionat la EuroCod va avea o lungime totala de 170 m si va fi de tip arc metalic, cu calea sus.

Rampele de acces din pamant armat cu o inaltime de maxim 10 m si o lungime de 593 m.

Subtraversare a rampei Pitesti printr-un pasaj de beton armat cu lungimea de 15 m si latimea de 5 m, pentru accesul la proprietati pe un drum local.

Amenajarea a doua intersectii la DN73 pentru accesul spre centrul localitatii Podul Dambovitei.

Podul existent de pe DN73 la km 78+519 „Podul Dambovitei” este un pod din zidarie din moloane de piatra a carui constructie s-a finalizat in anul 1886 si a fost declarat monument istoric conform listei monumentelor istorice aprobata prin ordinul ministrului Culturii si Cultelor nr. 2361/2010.

In solutia promovata, podul nou are o lungime totala de 170,00m si traverseaza raul Dambovita, in aval de podul istoric, printr-o deschidere de 100,00m, incadrata de doua deschideri marginale de cate 35,00m fiecare. Lungimea totala a proiectului va fi de 760.00m (pod peste raul Dambovita si rampele de acces), prin aceasta investitie realizandu-se o varianta de ocolire a centrului localitatii Podul Dambovitei.

De asemenea, lucrarile executate vor conduce la eliminarea restrictiilor de tonaj si de gabarit de pe DN 73, astfel redeschizandu-se legatura dintre Pitesti si Brasov pentru traficul greu”.

Articolul precedentPIATA AUTOTURISMELOR SE PRABUSESTE – Inmatricularile de masini noi scad cu 50% in prima luna a anului 2021
Articolul următorDRULA TRIMITE CORPUL DE CONTROL LA METROREX – Ministrul Transporurilor a dispus verificari pe salariile angajatilor Metrorex dupa contrele avute cu liderul Sindicatului Ion Radoi

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.