UN NOU POD DESCHIS CIRCULATIEI IN CLUJ – Podul peste raul Crisul Repede, vechi de 70 de ani, a fost daramat

Circulatia rutiera pe noul pod peste raul Crisul Repede, amplasat la intrarea in localitatea Valea Draganului, a fost deschisa. Momentan, traficul se desfasoara alternativ, pe una dintre benzi.

Podul metalic provizoriu a fost deja desfiintat. Cu o vechime de peste 70 de ani si aflat intr-o avansata stare de uzura, vechiul pod a fost afectat de fenomenele hidrometeorologice extreme din vara anului 2020. In acest context, s-a decis construirea unui pod nou.

Constructorii ne-au dat asigurari ca lucrarile la acest pod vor fi finalizate, in totalitate, pana la finalul lunii septembrie, astfel incat circulatia sa se desfasoare fara restrictii, pe ambele sensuri. In paralel, lucrarile de modernizare, pe fonduri europene, a drumului judetean sunt foarte aproape de finalizare, stadiul fizic depasind 95%”, a declarat Alin Tise, presedintele Consiliului Judetean Cluj.

Dupa operatiunea complexa de montare a grinzilor prefabricate din beton, de realizare a placii de supra-betonare si a hidroizolatiei la podul amplasat pe cursul raului Crisul Repede, lucrarile au vizat calea de rulare a podului, prin amplasarea structurii rutiere. In aceste conditii, podul metalic provizoriu a fost desfiintat.

Lucrarile de reabilitare si modernizare derulate de Consiliul Judetean Cluj in cadrul proiectului „Imbunatatirea infrastructurii rutiere de importanta regionala – Traseu Regional Transilvania Nord, Drumul Apuseni, prin modernizarea DJ 108K (limita jud. Bihor – Baraj Dragan) de la km. 26+455 la km. 29+495 si DJ 764B (Baraj Dragan – intersectie DN1) de la km. 0+000 la km. 22+164,500”, in lungime de peste 25 de km, au intrat in etapa finala.

Articolul precedentCALATORII GRATUITE CU TRENUL – Autoritatile vor sa incurajeze populatia sa renunte la masini
Articolul următorTRANSPORT SI PE LUNA – Se construieste vehiculul care se va plimba pe Luna. Anvelopele vor rezista si la -150 de grade Celsius

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.