PATRU OFERTE DEPUSE PENTRU CENTURA IASI-EST – Drumul de 30 km va costa 300 milioane lei

CNAIR anunta ca au fost depuse patru oferte pentru proiectarea centurii Iasi – Est. Valoarea estimata a contractului este de 4,14 milioane lei fara TVA, iar valoarea estimata a lucrarilor este de aproximativ 300 de milioane lei. Soseaua cu o lungime de aproape 30 de kilometri are scopul de a rezolva problema traficulului in zona Bucium si sa fluidizeze circulaţia in sudul orasului.

Fostul secretar de stat in Ministerul Transporturilor Adrian Covasnianu, responsabil cu proiectele de infrastructura din Moldova, declara in luna octombrie ca licitatia pentru executie ar urma sa fie lansata in 2024.

Pana la termenul limita de deschidere, astazi, 22 noiembrie 2021, au depus oferte, pentru Contractul destinat elaborarii Studiului de Prefezabilitate si Studiului de Fezabilitate pentru „Varianta Ocolitoare Iasi Est”: 

-SC CONSITRANS SRL

-INPRO MUHENDISLIK MUSAVIRLIK ANONIM SIRKETI

-SC PROIECT CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL

-ASOCIEREA SC SPC ELITE CONSULTING SRL-LIDER DE ASOCIERE/SPECIALIST SMART  GROUP SRL – ASOCIAT„, anunta CNAIR.

Valoarea estimata a contractului este de 4.146.843,27 lei fara TVA, iar durata este de 18 luni de la data de incepere a contractului. Din aceasta perioada, doua luni sunt alocate Studiului de Prefezabilitate, 4 luni sunt alocate pentru elaborarea documentatiei necesare licitarii ulterioare a contractului de executie a lucrarilor si pentru depunerea aplicatiei necesare finantarii din fonduri europene nerambursabile si 12 luni sunt alocate studiului de fezabilitate.

In perioada urmatoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire si cu legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice.

Intre obiectivele variantei ocolitoare Iasi – Est sunt: scoaterea totala a traficului greu din municipiul Iasi dinspre sud (via Bucium) si est (via Tomesti) si reducerea poluarii in zona Padurii Barnova si a municipiului Iasi (zona sudica, estica si chiar centrala).

Traseul V.O Iasi-Est ocoleste localitatile Poieni, Schitu Duca, Stanca, Osoi, Chicerea, Tomesti si nu se suprapune peste ariile protejate Natura 2000.

Un alt obiectiv este conectivitatea directa cu centura Iasi-Nord la profil de autostrada, parte a A8.

Articolul precedentCRIZA DE PERSONAL IN DOMENIUL FEROVIAR – Grup Feroviar Roman recruteaza 150 de tineri, inclusiv 15 ingineri, pana la finalul anului. Presedintele GFRL Gruia Stoica: „In cei 20 de ani de activitate GFR, nu am vazut in Romania o strategie reala pentru gestionarea si cresterea resursei umane”
Articolul următorDRUMUL DE MARE VITEZA BAIA MARE-BISTRITA-DEJ FACE UN PAS INAINTE – Sase oferte depuse pentru studiul de fezabilitate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.