CNAIR STA PROST CU ASFALTUL – Sefa CNAIR recunoaste: necesarul de materiale de constructii da de furca infrastructurii

Necesarul de materiale de constructii va fi principala problema a sectorului de constructii de drumuri si implicit si a CNAIR in anii viitori, spune directorul general al CNAIR, Mariana Ionita.

In cadrul sedinte bilunare cu antreprenorii, CNAIR a organizat la Salina Ocnele Mari dezbaterea cu tema ”Analiza perspectivelor dezvoltarii industriei materialelor de constructii”.

Am lansat împreuna cu Ministerul Transportului si Infrastructurii mai multe proiecte de infrastructura, ce se vor implementa in perioada urmatoare. In perspectiva acestei dezvoltari, am incercat sa gasim solutii concrete si cat mai avantajoase pentru sustinerea infrastructurii rutiere romanesti, impreuna cu Ministerul Transporturilor, alaturi de reprezentanti ai Ministerului Agriculturii, ai Ministerului Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, ai Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale, ai Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului, cu sprijinul gazdelor noastre de la SALROM„, a declarat directorul general al CNAIR, Mariana Ionita.

Aceasta afirma ca Programul de guvernare sustine noul model de dezvoltare sustenabila, bazata pe investitii, pe stimularea si dezvoltarea capitalului romanesc si pe competitivitatea industriei romanesti.

Discutiile au avizat viitorul in ceea ce priveste implementarea marilor proiecte, dar si necesarul de materiale de constructii, ”deoarece aceasta va fi principala problema a noastra in anii ce vor urma”.

Ne-am vaitat ca nu avem unde proiecta. Acum o sa avem foarte multe proiecte in executie incepand cu anul ce vine”, a spus Mariana Ionita.

La randul sau, Horatiu Cosma, secretar de stat in Ministerul Transporturilor, a spus ca in urmatorii zece ani ar trebui recuperat decalajul si ar trebui construiti kilometri de autostrada care nu s-au construit in ultimii 30 de ani.

De asemenea, Adrian Udeanu, director Directia Tehnica CNAIR, a vorbit si de necesarul de materiale de constructii pentru anumite proiecte, pentru perioada 2026-2030.

Pentru orizontul 2022-2036, am ales ca studiu de caz Autostrada A7 Ploiesti-Siret, de 420 km. Pentru aceasta sectiune de autostrada, vor fi puse in opera 700.000 tone mixtura asfaltica, 10 milioane metri cubi de terasamente, 6.500 de grinzi de beton si metal, 1 milion de metri cubi de agregate, 2.000 de podete si 1.300 de km de parapet metalic. Pentru urmatorii patru ani, avem nevoie de un necesar de parapet metalic de 5.000 de km„, a spus Adrian Udeanu.

Articolul precedentCITROEN, A PATRA MARCA PUSA SUB ACUZARE – Scandalul ”Dieselgate”, departe de a fi incheiat. Producatorul francez Citroen, acuzat de inselatorie la vanzarea unor vehicule diesel Euro 5 intre 2009-2015
Articolul următorCEL MAI MARE PRODUCATOR AUTO REVOLUTIONEAZA INDUSTRIA – Toyota vrea sa construiasca fabrici neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon pana in 2035

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.