Dacia va avea un nou logo, care va fi introdus treptat, mai intai in comunicare, publicitate s apoi in showroom-uri. Ulterior, pe masura ce sunt lansate noi modele, noul logo va fi aplicat si pe masinile Dacia. Aceasta are loc odata cu implementarea planului realizat de Luca de Meo, Renaulution.
Planul Renaulution prevede reunirea marcilor Dacia si Lada intr-o singura unitate de business, care va raporta direct CEO-ului Renault. In cadrul acestei unitati va functiona si sistemul industrial in care sunt produse masinile acestor doua marci, in Romania, Rusia si Maroc, condus de fostul director general al Dacia, Christophe Dridi.
Constructorul auto Dacia anunta inceperea campaniei de schimbare a imaginii de brand, pe 17 iunie, cand va intra in prima etapa de rebranding.
In luna ianuarie, odata cu prezentarea conceptului Dacia Bigster, a fost prezentat s noul logo al marcii Dacia, care este format dintr-o asociere stilizata a literelor D si C. De asemenea, acolo unde este scris intregul nume al marcii Dacia, literele sunt desenate cu un font nou, similar logo-ului. Primul model care ar urma sa primeasca noul logo va fi urmasul Logan MCV si al Lodgy, un crossover cu trasaturi de monovolum, avand programata lansarea in 2022.
Afacerile Automobile Dacia au scazut cu 27% in 2020 fata de 2019 la 3,783 miliarde de euro. Profitul net al companiei a scazut cu 56% in 2020 la 62 milioane euro din cauza masurilor impuse de pandemie, iar numarul angajaţilor s-a redus cu 7,2% fata de 2019 la 13.685 de salariati.
La Mioveni au fost produse anul trecut 260.000 de autoturisme, in scadere cu 26% fata de anul anterior.