REDUCERI SALARIALE LA O INSTITUTIE DIN SUBORDINEA MINISTERULUI TRANSPORTURILOR – Administratia Porturilor Dunarii Fluviale taie din banii angajatilor si creste cheltuielile

Compania Nationala ”Administratia Porturilor Dunarii Fluviale” Giurgiu si-a programat pentru acest an venituri totale de 21,14 milioane lei, in crestere fata de anul trecut cu 16%, si cheltuieli totale de 20,62 milioane lei, mai mari cu aproape 19%. In acelasi timp, nivelul castigului mediu brut pe salariat este programat sa scada in acest an cu 1,07% fata de cel realizat la finalul anului 2020, la 4.560,75 lei.

Compania estimeaza un numar de 164 angajati pentru finalul acestui an.

Estimarile apar in proiectul de Hotarare privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021 al companiei aflata sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.

Administratia Porturilor Dunarii Fluviale SA Giurgiu a obtinut in 2020 un profit brut in valoare de 815.560 lei si pentru acest an si-a planificat un rezultat brut in scadere cu circa 37%, de 517.060 lei.

Nivelul veniturilor totale, programate în anul 2021, vor fi in creștere față de cele realizate în anul 2020 cu 16,11%; Nivelul total al cheltuielilor programate in anul 2021 vor fi in crestere fata de cele realizate in anul 2020 cu 18,58%; rezultatul brut programat in anul 2021 va fi in scadere fata de cel realizat in anul 2020 cu 36,60%; Nivelul total al cheltuielilor a fost programat pe anul 2021, in conditiile in care activitatea companiei se va desfasura in conditii de siguranta in exploatare si de eficienta economica„, arata Nota de fundamentare a proiectului de act normativ.

De asemenea, nivelul castigului mediu brut pe salariat este programat pentru anul 2021 mai mic cu 1,07% fata de cel realizat la finalul anului 2020, „cu respectarea prevederilor art. 9 alin. 3 din O.G. nr. 26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara si ale art. 48 din Legea nr. 15/2021 a bugetului de stat pe anul 2021”, se mai arata in document.

Compania si-a planificat totodata cheltuieli cu investitiile in suma de 70,1 milioane lei și vor fi asigurate din: surse proprii în valoare de 4,06 milioane lei, alocatii de la buget in valoare de 1,96 milioane lei si alte surse asigurate din fonduri externe nerambursabile, în valoare de 64,07 milioane lei.

Acestea sunt cu 68,48 milioane lei in crestere fata de cele realizate in anul 2020.

Compania nu inregistreaza plati restante, dar are de recuperat creante restante de 2,3 milioane lei.

*Cititi aici proiectul de act normativ

Articolul precedentINVENTAR LA CFR – Guvernul pune pe masa bunurile CFR SA, cuantificand fiecare pod si podet. Iata „patrimoniului” CFR pe fiecare regionala, conform noilor corectii
Articolul următorAUTOSTRADA SIBIU-FAGARAS NU PUPA ASFALT PANA IN 2023 – O noua prelungire de contract! Consitrans are nevoie de 7 ani si 6 luni pentru finalizarea revizuirii studiului de fezabilitate pentru A13. In martie, Drula dadea asigurari ca in aprilie se liciteaza pentru proiectari si executie!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.