INCEP LUCRARILE LA PODUL PESTE SIRET – Umbrarescu a castigat contract de 371 milioane lei fara TVA

Au inceput lucrarile la podul peste Siret, cea mai importanta structura a drumului expres Braila-Galati.

Stadiul fizic al Drumului Expres Braila-Galati este de 40%, iar daca vremea va fi favorabila si antreprenorul va mentine ritmul de lucru, se poate lua in considerare darea in trafic a acestui obiectiv mai devreme de termenul contractual de finalizare din aprilie 2024.

Constructorul este Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL, cu o valoare a contractului de 371.416.131,09 lei, fara TVA, cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

In santierul Drumului Expres Braila-Galati, a inceput executia lucrarilor la cea mai mare lucrare de arta pe care o avem in constructie, dupa podul de la Braila, si anume la o super-structura mai lunga de 1,7 km, care include viaducte peste complexul feroviar si digul de protectie, dar mai ales un pod hobanat peste Raul Siret cu o deschidere centrala de 130 de metri si doua secundare de cate 80 m”, anunta secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu.

Au fost deja forati, armati si turnati 65/900 piloti si estimam ca pana la sfarsitul lunii iulie a acestui an sa se finalizeze aceasta etapa aferenta lucrarilor de arta peste raul Siret, care cuprinde urmatoarele structuri:

  • viaductul de acces de pe malul drept (896, 42 ml)
  • podul peste raul Siret (307,75 ml)
  • viaductul de acces de pe malul stang (447,91 ml)
  • pasaj peste complexul de cale ferata (139,14 ml)

Pentru acest tip de lucrare, antreprenorul are 5 instalatii de foraj mobilizate, urmand ca in perioada urmatoare sa mareasca numarul acestora cu inca 2.

Alte lucrari care se desfasoara in santier:

  • Se executa lucrari de terasamente la sensul giratoriu de la km 1+524;
  • Se executa lucrari de asternere a stratului de forma, stratului inferior de fundatie, dar si a stratului superior de fundatie aferent sistemului rutier al giratiei de la km 1+524;
  • Pe partea dreapta a drumului intre km 4+200 si km 5+100 se executa lucrari de asternere a stratului superior de fundatie;
  • Se executa lucrari de relocare a retelelor de utilitati publice.

Drumul Expres Braila – Galati are o lungime de 10,767 km. Va avea 2 benzi de circulatie, pe fiecare sens, 3 poduri, 2 viaducte si un pasaj. Porneste din drumul de legatura brailean al podului peste Dunare si se incheie la intersectia cu DN2B, in zona Movileni.

Drumul Expres Braila – Galati va fi o alternativa viabila pentru traficul greu de pe DN22B, va asigura o conexiune rapida intre cele doua orase, dar si cu podul suspendat peste Dunare de la Braila.

La vizita de lucru pe acest santier, Scriosteanu a fost insotit de directorul Directiei Implementare Proiecte din cadrul CNAIR, Mihai-Felician Cernestean.

Articolul precedentPREMIERA IN INFRASTRUCTURA DIN ROMANIA – Incep lucrarile la prima autostrada montana, sectiunea Tigveni-Curtea de Arges
Articolul următorAUTOSTRADA BRASOV-BACAU – Se reia proiectarea. Studiul de fezabilitate nu a fost finalizat

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.