Directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol, a anuntat ca s-au inregistrat pasi important pentru finalizarea studiilor de fezabilitate care vor sta la baza proiectarii viitoarelor drumuri expres Buzau – Braila si Braila – Tulcea.
Potrivit celor mai recente clarificari facute de Cristian Pistol, pentru drumul Expres Buzau – Braila forajele geotehnice au depasit 61%, iar pentru drumul expres Braila – Tulcea au ajuns la 86%:
„Investigatiile geotehnice pentru proiectarea viitoarelor drumuri expres Buzau – Braila si Braila – Tulcea avanseaza!
Aceste investigatii sunt necesare pentru finalizarea Studiilor de Fezabilitate pe baza carora se vor stabili solutiile tehnice pentru constructia celor doua noi drumuri de mare viteza.
Pentru drumul Expres Buzau – Braila forajele geotehnice au depasit 61%, iar pentru drumul expres Braila – Tulcea au ajuns la 86%.
Studiile Arheologice au fost finalizate pentru ambele obiective iar acum se desfasoara procedurile necesare obtinerii Acordurilor de Mediu”, precizeaza Pistol.
Directorul CNAIR precizeaza totodata ca Drumul Expres Buzau – Braila va avea o lungime de aproximativ 112 km iar Drumul Expres Braila – Tulcea va avea o lungime de aproximativ 62 km, cele doua urmand sa faca legaturile cu A7, respectiv cu Podul suspendat de la Braila si cu Drumul expres Constanta Tulcea.
„Drumul Expres Buzau – Braila va avea o lungime de aproximativ 112 km si va asigura legatura cu Autostrada Moldovei (A7), Drumul Expres Focsani – Braila si cu Drumul Expres Braila – Galati.
Drumul Expres Braila – Tulcea va avea o lungime de aproximativ 62 km si va asigura conexiunea Podului suspendat peste Dunare de la Braila cu Drumul expres Constanta – Tulcea”, a completat oficialul.