AUTOSTRADA SIBIU-PITESTI AVANSEAZA – Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu, a anuntat stadiul lucrarilor

Lucrarile avanseaza pe santierul Autostrazii Sibiu-Pitesti. Astfel, pe santierul Sectiunii 2 Boita – Cornetu a Autostrazii Sibiu – Pitesti A1, care contine viaductul Boita, structura de 650 metri, stadiul de constructie este urmatorul:

au fost forati, armati si turnati pilotii pentru 9 din cele 12 infrastructuri;
-au fost realizate fundatiile pilelor si culeelor pentru 6 din cele 12 infrastructuri;
se executa lucrari de realizare a elevatiilor pilelor, fiind finalizate pentru 2 infrastructuri;
-au inceput lucrarile de realizare a riglelor;
-au inceput lucrarile de realizare a drumurilor tehnologice si a platformelor de lucru pentru accesul la tunelurile Robesti si Balota, dar si la urmatoarele 4 viaducte, de la inceputul proiectului, sens Boita-Pitesti.

Potrivit secretarului de stat in Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu, se afla in curs de finalizare etapa de proiectare, pentru care:

● documentatia tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire este finalizata si urmeaza a fi avizata pentru 2 tuneluri (Robesti si Balota) si 4 viaducte (viaductele 2, 3, 4, 5 dinspre Boita);
● studiul geotehnic pentru sectoarele 2, 3 si 4 este predat spre aprobare;
● proiectul la nivel PAC pentru sectorul 2 si 3 va fi predat, catre beneficiar, in vederea avizarii, in maximum 2 saptamani;
● proiectul la nivel PAC pentru sectorul 4 va fi predat, catre beneficiar, in vederea avizarii, in maximum 40 de zile.

Contractul aferent acestei sectiuni prevede constructia a:

-31,33 km de autostrada;
-49 de poduri si viaducte;
-7 tuneluri cu lungimi cuprinse intre 250 m si 1590 m;
️-1 ecoduct in zona localitatii Lazaret, care avea 210 metri lungime, care va supratraversa raul Olt, calea ferata si DN7.

Aceasta sectiune face parte din cel mai important proiect de infrastructura rutiera prevazut in Programul Investitional 2021-2030 pentru dezvoltarea infrastructurii de transport, elaborat si aprobat de guvern in perioada 2020-2021 si, totodata, prevede cele mai complexe lucrari, avand in vedere dificultatea data de zona montana in care se afla traseul autostrazii, fiind si prima trecere la nivel de autostrada peste Carpati.

Articolul precedentAU INCEPUT LUCRARILE LA A8 TARGU MURES-IASI-UNGHENI – Valoarea contractului este de 1,56 miliarde de lei, fara TVA
Articolul următorAUTOSTRADA SIBIU-FAGARAS, IN LINE DREAPTA – Ministerul Transporturilor da raportul

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.