Se lucreaza intens si pe santierul Autostrazii Sibiu – Fagaras, A13, acolo unde constructorul a inceput executia lucrarilor pe unul dintre cele 4 loturi, respectiv pe Lotul 3 Arpasu de Jos (DN!) – Sambata de Sus (DJ 105 B). Secretarul de Stat Ionel Scriosteanu a anuntat luni, 3 februarie 2024, ce se intampla.
Stadiul lucratorilor este urmatorul:
-a fost finalizata organizarea de santier aferenta Lotului 3;
a inceput executia lucrarilor pregatitoare si de decopertare vegetala aferente corpului autostrazii pe Lotul 3;
-au inceput lucrarile de forare, armare si turnare a pilotilor aferenti uneia dintre structurile de pe Lotul 3;
-sunt in curs de finalizare drumurile tehnologice pe toate cele 4 loturi ale acestei autostrazi;
-sunt in curs de finalizare lucrarile pentru organizarile de santier si pe loturile 1, 2 si 4.
Lucrari in faza finala
Celelalte 3 loturi se afla in faza finala de avizare a documentatiilor tehnice si de elaborare a Autorizatiilor de Construire, iar in urmatoarele 2 luni aceasta etapa va fi incheiata si “vom avea o noua autostrada integral in executie”, anunta Scriosteanu.
Este vorba despre:
Lotul 1 Boita (Autostrada Sibiu-Pitesti) – Avrig-Marsa (DJ 105 G)
Caracteristici:
-14,2 km lungime, 24 structuri si cel mai complex nod rutier din Romania situat la Boita, unde se vor intersecta DN7, A1 Sibiu-Pitesti si A13 Sibiu-Fagaras, nod rutier care va avea 3 niveluri de circulatie.
Lotul 2 Avrig-Marsa (DJ 105 G) – Arpasu de Jos (DN1)
-Caracteristici: 19,9 km lungime, 25 structuri, 1 nod rutier la Avrig-Marsa;
-Lotul 4 Sambata de Sus (DJ 105 b) – Municipiul Fagaras/ Drum de Legatura cu DN1.