SERVICII DE SUPERVIZARE PE AUTOSTRADA UNIRII – CNIR a lansat in licitatie contractul pentru supervizarea lucrarilor pe lotul 2 A Ditrau-Grinties, in lungime de 38 kilometri. Contractul are o valoare cuprinsa intre 64 si 75 milioane lei, fara TVA

Licitatie pentru supervizarea lucrarilor pe Lotul 2 A Ditrau-Grinties din Autostrada Unirii A8. Compania Nationala de Investitii Rutiere (CNIR) a publicat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) contractul pentru supervizarea lucrarilor pe lotul 2 A Ditrau-Grinties, cel mai lung lot din sectiunea montana a Autostrazii Unirii – A8, Sarateni-Pipirig, in lungime totala de 38 de kilometri.

Potrivit anuntului publicat in SEAP, contractul pentru asigurarea serviciilor de supervizare are o valoare cuprinsa intre 64 si 75 milioane lei, fara TVA, Banii provenind din fonduri europene, prin Programul Transport 2021-2027.

Durata contractului este de 118 luni, respectiv 14 luni etapa de proiectare, 40 de luni durata de executie si 60 de luni perioada de garantie.

Conform anuntului de licitiatie publicat in SEAP, serviciile din contractul de supervizare pentru lotul 2 A Ditrau-Grinties constau in :

-Servicii de management de proiect si consultanta pentru Beneficiar;

-Servicii de supervizare privind obtinerea acordurilor si autorizatiilor necesare pentru derularea Contractului;

-Servicii de supervizare a proiectarii si executiei lucrarilor la standarde de inalta calitate, cu respectarea normativelor, standardelor si a legislatiei in vigoare, evaluarea si aprobarea lucrarilor, cantitatilor, materialelor, echipamentelor etc., in calitatea sa de „Supervizor” conform prevederilor Conditiile Contractului de Lucrari pe durata perioadei de proiectare si a perioadei de executie a lucrarilor, astfel incat Antreprenorul sa execute lucrari de buna calitate si sa finalizeze proiectarea si executia lucrarilor in perioada specificata in Contractul de lucrari;

-Servicii de supervizare pe durata perioadei de garantie a lucrarilor aferente Contractului de „Proiectare si Executie AUTOSTRADA TARGU MURES – TARGU NEAMT – SECTIUNEA II: MIERCUREA NIRAJULUI – LEGHIN” – Lot 2A : Ditrau-Grinties”, astfel incat Antreprenorul sa execute lucrarile de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie pentru lucrarile executate;

Ofertele pot fi depuse pana la data de 17 februarie 2025.

Lotul 2 A Ditrau-Grinties cu o lungime de 37,9 se desfasoara in judetele Harghita si Neamt si reprezinta un proiect de complexitate tehnica ridicata pentru ca include peste 80 de lucrari de arta, respectiv 19 tuneluri si 63 de poduri si viaducte. Lungimea totala a lucrarilor de arta este de 21 kilometri, reprezentand 57 % din lungimea intregului lot.

Pe traseu vor mai fi construite;

•⁠ ⁠un nod rutier (la Ditrau), in judetul Harghita, care va asigura conexiunea cu DN 12,

•⁠ ⁠o descarcare provizorie (judetul Neamt) care va asigura functionarea independenta a acestui lot.

La contractul de aprox. 6,4 miliarde lei pentru proiectarea si executia celui mai lung lot al Autostrazii Unirii, Compania Nationala de Investitii Rutiere a primit oferta Asocierii SA&PE (Lider, Romania)- Tehnostrade SRL- Euro Asfalt D.O.O -Spedition UMB, oferta depusa pana pe 19 decembrie 2024 fiind in etapa de evaluare.

Contractul este finantat prin Programul de Transport si prevede o perioada de proiectare si executie de 54 de luni (14 luni proiectare si 40 de luni executie).

Intreaga sectiune montana a A8 are o lungime de 116 kilometri si este compusa din patru loturi :

•⁠ ⁠Lotul 1C (Sarateni-Joseni): 32,4 km.

•⁠ ⁠Lotul 1D (Joseni-Ditrau):14,4 km

•⁠ ⁠Lotul 2A (Ditrau-Grinties): 37,9 km.

•⁠ ⁠Lotul 2B (Grinties-Pipirig): 31,5 km.

Redam in continuare o Simulare de Traseu pe LOT 2 A DITRAU-GRINTIES, astfel cum a publicat CNIR:

 

Articolul precedentPISTA DE CANOTAJ PE DRUMUL DE MARE VITEZA BUCURESTI-GIURGIU – Directorul general al CNIR, Gabriel Budescu, si presedinta Federatiei Romane de Canotaj, Elisabeta Lipa au semnat protocolul
Articolul următorTREI BENZI PE SENS INTRE AERPORTUL OTOPENI SI A0 – CNAIR a lansat licitatia pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea/largirea DN1 intre Aeroportul Henri Coanda – Nod A0 la profil 3+3

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.