Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA (CNAIR) demareaza procedura pentru largirea la 3 benzi a sectiunii de drum de pe DN1, dintre Aeroportul Henri Coandra si Nod A0. In acest sens, CNAIR a lansat licitatia publica pentru elaborarea Studiului de fezabilitate pentru modernizarea/largirea DN1 intre Aeroportul Henri Coanda – Nod A0 la profil 3+3.
Practic, CNAIR doreste sa implementeze separarea comnpleta a traficului pe segmentul format intre Aeroportul Henri Coanda si A0, sens in care va adopta si o masura pentru efectuarea virajului la stanga pentru intoarcerea dupa nodul A0, pe directia Bucuresti-Ploiesti.
Valoarea contractului pentru realizarea Studiului de fezabilitate pentru modernizarea/largirea DN1 intre Aeroportul Henri Coanda – Nod A0 la profil 3+3 este cuprinsa intre 1.364.994,22 si 1.610.447,71 lei. Proiectul are finantare eruropeana, prin Programul Operational Transport POT 2021-2027.
„Obiectul prezentului Contract de Servicii este elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Modernizare/Largire DN 1 intre Aeroport Henri Coanda – Nod A0 la profil 3+3, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Termenul de raspuns la clarificari a fost stabilit astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
In conformitate cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractanta opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la ofertantul a carui oferta va fi declarata câstigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 245.453,49 lei, fara TVA, valoarea reprezentand 20% din valoarea estimata a contractului (din valoarea estimata a contractului fara Rezerve de implementare, „Camera de Date” de proiect si fara Publicitate), iar Valoarea Estimata Totala (incluzand si serviciile similare) va fi: 1.610.447,71 lei, fara TVA. Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri cat si valoarea posibilelor servicii noi similare conform art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016″, se arata in anuntul SEAP.
Durata contractului, conform anuntului din SEAP este de 8 luni de la momentul semnarii, fara posibilitatea de reinnoire.
In cadrul contractului se vor presta urmatoarele servicii si se vor elabora urmatoarele documente:
• Expertiza Tehnica pentru sectorul de drum national DN 1 aferent Proiectului
• Studiul de Fezabilitate pentru modernizare/largire DN 1 aferent Proiectului, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.);
In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, si cu respectarea articolului 20 din Contractul de servicii, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: 1. modificari ale partilor contractante, in conditiile prevazute la art. 221 alin. (1) lit. d), punctul (ii); 2. schimbari/ modificari legislative/ normative/ STAS-uri/ norme/ ordine/ instructiuni/etc;
3. solicitari ale Autoritatilor/ Entitatilor/ Institutiilor ce elibereaza avize/ acorduri/ autorizatii/ permise sau de alte entitati care au atributiuni in legatura cu proiectul (MT, MFE, Institutii Centrale si/sau Locale, ARR, Beneficiar, MAI, SRI, Verificatori Atestati, etc.);
4. prelungirea termenelor de predare a rapoartelor/livrabilelor (documentelor/documentatiei);
5. mobilizarea slaba a personalului Prestatorului;
6. inlocuirea personalului nominalizat de Prestator pentru indeplinirea contractului;
7. prelungirea duratei contractului
8. inlocuirea/introducerea subcontractantilor;
9. aplicarea legii privind monumentele istorice, realizarea auditului de siguranta rutiera, de elaborarea PUZ; Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016. Prelungirea Duratei contractului se poate realiza in conformitate cu prevederile articolului 20 din Contractul de servicii. Mai multe informatii se regasesc in Contract
Termenul limita pentru primirea ofertelor si a cererilor de participare este 19 februarie 2025.