CENTURA TIMISOARA-VEST – Cinci oferte au fost depuse pentru constructia centurii Timisoara Vest de aproape 14 km. Drumul va costa peste 1,69 miliarde lei fara TVA

Au fost depuse cinci oferte pentru constructia centurii Timisoara-Vest, de 13,90 km. Varianta de Ocolire Timisoara Vest porneste din Centura existenta a acestui municipiu si face conexiunea cu Varianta Ocolitoare Timisoara Sud (aflata acum in constructie). Valoarea lucrarilor de proiectare si constructie a Variantei Ocolitoare Timisoara Vest, finatate din Fonduri Europene Nerambursabile este de peste 1,69 miliarde lei fara TVA.

Inca un pas important pentru constructia Variantei Ocolitoare Timisoara Vest! Astazi, la termenul limita stabilit, au fost depuse 5 oferte pentru proiectarea si executia lucrarilor de constructie ale VO Timisoara Vest in lungime de aproximativ 13,90 km. Ofretele au fost depuse de catre constructori si Asocieri din Romania, Ucraina, Turcia si Spania”, spune ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Ofertele au fost depuse de:

  1. Antrepriza de Reparatii si Lucrari ARL Cluj SA (Romania)
  2. Asocierea CONCELEX SRL (Lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (Asociat 1) – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL (Asociat 2), AUTOMAGISTRAL – PIVDEN SRL (Asociat 3) (Romania – Ucraina)
  3. Asocierea SC Drumuri si Poduri Banat SRL (Lider) – SC Maxagro Center SRL (Asociat 1) – SC OPR Asfalt SRL (Asociat 2) – Obras Publicas y Regadios SA (Asociat 3) – SC Antrepriza de Constructii Drumuri si Autostrazi SRL (Asociat 4) – SC Autotehnorom SRL (Asociat 5) – SC CML.RO SRL (Asociat 6) (Romania – Spania)
  4. NUROL İNSAAT VE TİCARET ANONİM SİRKETİ (Turcia)
  5. Asocierea Precon Transilvania SRL (Lider) – Selina SRL (Asociat 1) – Ilgaz Construction SRL (Asociat 2) – IBB-HIB Romania SRL (Asociat 3) – BOG’ART SRL (Asociat 4) (Romania)

Dupa semnarea contractului, antreprenorul va avea la dispozitie 30 de luni (6 luni proiectare si 24 de luni executie) pentru finalizarea lucrarilor.

Centura Timisoara Vest face parte din reteaua TEN-T Centrala, va realiza conexiunea rutiera intre DN CenturaTimisoara si Varianta Ocolitoare Timisoara Sud (in executie) si va sprijini inclusiv dezvoltarea economica regionala.

Aceasta centura va avea profil de Drum National cu doua benzi pe sens, iar in cadrul contractului vor fi realizate 10 lucrari de arta, din care 3 sunt de o complexitate tehnica ridicata:

– Pasaj pe varianta de ocolire peste DN59+Pasaj peste CF100 in lungime de ~750 m,

– Pasaj pe varianta de ocolire peste DN 6 si CFR133 in lungime de ~450 m

– Pod pe varianta de ocolire peste raul Bega si peste rezervoarele de namol in lungime de ~450 m.

De asemenea, pentru asigurarea relatiilor de trafic, se vor amenaja 4 noduri rutiere dupa cum urmeaza:

  1. Nod rutier la intersectia Varianta ocolitoare Timisoara Vest cu DN69 (E671) si Drumul national Centura Timisoara (DNCT);
  2. Nod rutier la intersectia Varianta ocolitoare Timisoara Vest cu DN6;
  3. Nod rutier la intersectia Varianta ocolitoare Timisoara Vest cu DN59A;
  4. Nod rutier la intersectia Variantei Ocolitoare Timisoara Vest cu Radiala Noua de Vest (C30).
Articolul precedentDRUMUL EXPRES FOCSANI-BRAILA – Drumul expres Focsani-Braila va primi Acordul de Mediu in doua saptamani
Articolul următorIASUL CERE CENTURA PODU ILOAIEI – Consiliul Judetean Iasi solicita preluarea proiectului Variantei de Ocolire Podu Iloaiei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.