LUCRARILE LA PODUL GRANT SUNT IN GRAFIC – In martie se da drumul la circulatie

Lucrarile la Podul Grant se desfasoara in graficul asumat, astfel incat in luna martie se va drumul la circulatie, spune primarul general al Capitalei, Nicusor Dan. Acesta da asigurari ca lucrarile vor continua indiferent de conditiile meteorologice. Zilele acestea, se fac lucrari de armare si cofrare a cuvei aferente infrastructurii de tramvai, precum si reparatii la grinzile si parapetele de pe pasajul principal. Totodata, se efectueaza lucrari de consolidare si reparatie la structura de rezistenta a pasajului.

Suntem in graficul pe care ni l-am asumat. Am spus ca in martie o sa dam drumul la circulatia pe pod si o sa ramana lucrari de consolidare la picioarele podului, care nu afecteaza circulatia. Suntem in acest grafic. Am primit poze chiar azi de la lucrarile de acolo. S-a decopertat tot, s-a dus la nivel betonul care trebuie sa fie sub hidroizolatie. S-a pus hidroizolatia sub linia de tramvai si se lucreaza la cuva liniei de tramvai si la partile exterioare, care sunt mai simple. Deci, pe lucrarile la Podul Grant suntem in graficul pe care l-am asumat. O noutate este ca de maine va circula tramvaiul 25, pe Bulevardul Timisoara. Pana acum era un autobuz, pentru ca am lucrat la termie – era risc mare de avarii. Tramvaiul 25 o sa mai ia din presiune, pentru ca e un tramvai care circula bine„, a afirmat Nicusor Dan, pentru TVR Info.

Primarul general a apreciat ca lucrarile vor fi „intr-o mica masura” afectate de evolutia vremii, reamintind ca nu pot fi realizate anumite operatiuni sub temperatura de zero grade si nici atunci cand ploua sau ninge. Pe de alta parte, edilul general a estimat ca aceste perioade vor dura doar cateva zile.

„Termenul de martie nu este pus in discutie”, a spus el.

La mijlocul lunii octombrie, Nicusor Dan declara ca lucrarile de la Podul Grant cel mai probabil vor fi finalizate in luna martie a anului viitor.

Primaria Capitalei a reluat in luna august lucrarile de consolidare a Podului Grant, dupa 3 ani de pauza. Termenul de finalizare este 24 de luni, iar investitia este de 65 milioane lei.

Lucrarile de consolidare a Podului Grant au fost inceput in aprilie 2019 si au fost intrerupte un an mai tarziu, undeva la 30%, din cauza situatiei financiare dezastruoase in care se afla municipalitatea. Atunci erau executate de Compania Municipala Poduri si Pasaje, iar dupa ce aceasta a fost trasa pe linie moarta, a fost facuta o licitatie pentru desemnarea unui nou constructor.

In 2020 nu au mai fost continuate lucrarile la pod de Compania Municipala Strazi Poduri si Pasaje, acestea fiind la 33%, dar fiindca nu au fost protejate, a fost nevoie de expertiza, acest procent s-a diminuat, suntem nevoiti sa intervenim si pe bucata la care s-a lucrat”, au explicat reprezentantii municipalitatii.

Primaria Capitalei are in administrare 28 de pasaje. Cele care sunt in categoria urgenta sunt Podul Baneasa, Pasajul Obor si Pasajul Lujerul. La acestea are Municipalitatea in plan sa intervina in perioada urmatoare. Lucrarile pentru cele doua pasaje sunt estimate la 50 milioane lei fiecare, pentru Podul Baneasa undeva la 20 milioane lei, dupa cum estima in august Nicusor Dan.

Articolul precedentPROIECTANT PENTRU DRUMUL DE MARE VITEZA BOTOSANI-SUCEAVA – Consitrans a castigat licitatia de 14,2 milioane lei fara TVA
Articolul următorBILANTUL DRUMURILOR IN IASI – Costel Alexe ii cere lui Grindeanu sa il demita pe directorul DRDP Iasi. Consiliul Judetean Iasi anunta ca a modernizat anul acesta peste 130 km de drum judetean, dar acuza conducerea DRDP Iasi ca ”franeaza dezvoltarea infrastructurii”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.