OFERTE PENTRU CENTURILE AZUGA SI BUSTENI – Constructori din Romania, Italia, Turcia si Ucraina se bat pe contractul de 605 milioane lei fara TVA

Consiliul Judetean Prahova a primit trei oferte la noua licitatie pentru constructia centurilor Azuga si Busteni, potrivit informatiilor dinSistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Valoarea estimata a contractului este de 604,73 milioane de lei fara TVA, la fel ca cea din licitatia anulata.

Durata contractului este de trei ani.

De altfel, in acest an sunt planificate inceperea lucrarilor la Centurile Comarnic, Azuga, Busteni (finantate prin bugetul CNAIR), Paulesti, Mizil, la Pasajul denivelat peste DN 1 (Centura Vest) la intersectia cu DJ 101I si strada Buda.

Cele trei oferte depuse pana la termenul limita din 16 august sunt de la:

  1. Itinera Spa (Italia)
  2. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Leader) – VISIO CONSTRUCTION WORKS (Turcia – Romania)
  3. Asocierea CONI (Leader) – SC GOTT STRASSE SRL – PERFECT CONSULT EUROPE SRL – DRUM POD INVEST – „NVO „TRANSINZHINIRYNG” LLC – Automagistral Pivden (Romania – Ucraina)

CJ Prahova a mai lansat la inceputul anului o licitatie pentru executia centurilor celor doua orase, in baza unui protocol semnat cu CNAIR si Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI). Aceasta procedua a fost anulata in iunie, din cauza ca cele doua oferte depuse au fost considerate inacceptabile si/sau neconforme. La licitatia precedenta depusesera oferte Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Leader) – VISIO CONSTRUCTION WORKS si Asocierea CONI (Leader) – SC DINENG DEV SRL – RIA DESIGN CONSULTING SRL -Trace Group Hold – INFRA EXPERT.

Autoritatea contractanta a planificat finalizarea serviciilor de proiectare in termen de 6 luni de la emiterea ordinului de incepere a prestarii serviciilor iar finalizarea executiei lucrarilor in termen de 30 de luni de la emiterea ordinului de incepere a executiei lucrarilor, se arata in anuntul din SEAP.

Traseul propus pentru varianta ocolitoare are lungime totala de 9,434 km, impartit astfel:

Segmentul I de 1,6 Km: Localizare: extravilan, inceput segment: km 0+000 (intersectie cu breteaua de descarcare a autostrazii A3 intre Sinaia si Poiana Tapului – DN1, km. 127+600); Acest segment va avea un traseu adiacent DN1, separat de acesta printr-o zona mediana pe care se va amplasa parapet tip NewJersey. De la darea in folosinta a acestui segment se recomanda reconfigurarea fluxurilor de trafic, in asa fel incat sa fie cate doua benzi pe fiecare sens.

Segmentul II de 5,13 Km: Localizare: intravilan Busteni, inceput segment: km 1+630 (iesire din DN1, km. 128+300 prin dreapta), final segment: km 6+760 (iesire din DN1, km. 133+500 prin dreapta);.

Segmentul III de 0,52 Km; Localizare: extravilan, incepe la intersectia cu breteaua de descarcare a autostrazii A3 intre Busteni si Azuga – DN1, km. 133+550 prin dreapta; Acest segment va avea un traseu adiacent DN1, separat de acesta printr-o zona mediana pe care se va amplasa parapet tip NewJersey. De la darea in folosinta a acestui segment se recomanda reconfigurarea fluxurilor de trafic, in asa fel incat sa fie cate doua benzi pe fiecare sens.

Segmentul IV de 2,184 Km: Localizare: intravilan Azuga, inceput segment: km 7+250 (iesire din DN1, km. 134+050 prin dreapta), final segment: km 9+434 (iesire din DN1, km. 136+100 prin stanga).

Articolul precedentEVENIMENT SIMBOL IN TRANSPORTUL AERIAN – Aeroportul din Cluj-Napoca atinge 2 milioane de pasageri
Articolul următorPROGRAM AMPLU DE MODERNIZARE A DRUMURILOR – Peste 750 km de drumuri judetene din judetul Arad vor fi reabilitate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.