VESTI BUNE PENTRU AUTOSTRADA BRASOV-BACAU – Se reia studiul de fezabilitate, care costa 45 milioane lei fara TVA

Se reia licitatia pentru finalizarea studiului de fezabilitate al autostrazii Brasov-Bacau. CNAIR a transmis spre publicare in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, anuntul de participare pentru lansarea procedurii de achizitie publica pentru noul contract.

Miercuri, 23.11.2022, CNAIR lanseaza licitatia pentru finalizarea studiului de fezabilitate necesar constructiei autostrazii Brasov – Bacau, prin transmiterea spre publicare in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene a Anuntul de Participare pentru lansarea procedurii de achizitie publica FINALIZARE STUDIU DE FEZABILITATE AUTOSTRADA BRASOV – BACAU. Licitatia pentru atribuirea contractului de proiectare va fi vizibila in SICAP ulterior publicarii anuntului de participare”, anunta CNAIR.

Valoarea estimata a procedurii de 45.044.901,90 lei fara TVA.

Durata contractului de proiectare este de 28 de luni, din care 24 de luni pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate.

Termenul limita pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru 16 ianuarie 2023.

Studiul de fezabilitate trebuie sa fie finalizat in 24 de luni, dupa semnarea noului contract, lansat in licitatie (valoare estimata: 45 de milioane de lei, fara TVA). Dupa finalizarea studiului de fezabilitate, constructia propriu-zisa a Autostrazii Brasov-Bacau va fi finantata prin fonduri europene (POT 2021-2027)”, spune ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Autostrada Brasov – Bacau va asigura o legatura rutiera moderna intre Moldova si Transilvania.

Autostrada Brasov – Bacau are ca scop sa asigure o legatura rutiera moderna intre regiunile Moldova si Transilvania.

Proiectul va asigura realizarea unui sector de autostrada ce va face legatura intre orasele Brasov si Bacau, acesta facand parte din autostrada cu denumirea generica „Moldova”, indicativ A5 cuprins in MPGT si care realizeaza legatura intre localitatile Brasov – Targu Secuiesc – Onesti – Bacau.

Avand in vedere prioritizarea proiectelor realizata in cadrul Planul Investitional (P.I.), proiectul este cuprins in strategia de finantare in cadrul noului Program Operational Transport 2021-2027.

Articolul precedentIMPACTUL PERTURBARILOR GLOBALE IN TRANSPORTURI – Cum a evoluat piata de profil de la startul pandemiei. Transportul maritim s-a scumpit de sase ori
Articolul următorLUCRARILE LA CENTURA ALESD AU AJUNS LA 36% – Proiectul va fi gata in vara anului viitor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.