AUTOSTRADA CAPITALEI, VAZUTA DIN AVION – In ce stadiu sunt santierele de pe centura de sud a Capitalei. Constructorii vor fi verificati si din avion

Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu, a efectuat un control din avion la loturile centurii de sud a Capitalei, cel mai important proiect al regiunii Bucuresti-Ilfov. Acesta prezinta pe rand stadiul fiecarui lot din A0 Sud. Astfel, daca la Lotul 1 este nevoie de mobilizare, Lotul 2 este deja 80% construit si trebuie finalizat pana la finalul anului. Lotul 3 este pe jumatate realizat. Oficialul ameninta acum constructorii ca ii verifica si din avion. Acesta le cere drumarilor sa profite de vremea buna pentru a lucra.

Imaginile din avion pot fi vazute aici.

Mi-am invins teama de inaltime si am fost intr-o vizita altfel pe santierul Autostrazii Bucurestiului A0 – Sud, in care am verificat stadiul lucrarilor pe intregul traseu al acesteia, dintr-un avion PS-28 Cruiser. Toate pasajele, podurile, nodurile rutiere si podetele aferente A0 Sud la care antreprenorii lucreaza au fost vizibile, precum si asfaltul asternut pana la ultimul strat pe unele portiuni ale Lotului 2, primii km de asfalt asternut pe Lotul 1, dar si mobilizarea antreprenorilor”, spune Scriosteanu.

Imaginea de ansamblu tradusa in procente a celor 3 loturi sudice ale A0, pe care a vizualizat-o de la inaltime, este urmatoarea:

LOTUL 1: Stadiul fizic al lucrarilor a ajuns la 68,26%.

”Asa cum se prezinta situatia actuala, este nevoie de mobilizare suplimentara si sustinuta in santier, pentru a pastra termenul de dare in trafic a acestui lot la sfarsitul acestui an”, spune secretarul de stat.

Lotul 1 al Autostrazii Bucurestiului – A0 Sud are o lungime de 16,9 km, cuprinsa intre localitatile Cernica si Jilava.

LOTUL 2: Stadiul fizic al lucrarilor a ajuns la 81,25%.

Termenul de dare in trafic este la sfarsitul acestui an.

Lotul 2 al Autostrazii Bucurestiului – A0 Sud are o lungime de 16,3 km, cuprinsa intre localitatile Jilava si Ciorogarla.

LOTUL 3: Stadiul fizic al lucrarilor a ajuns la 50%.

Ritmul lucrarilor a intrat pe un trend ascendent, construindu-se in primele 6 luni ale anului, cat in toate cele 13 luni de la ordinul de incepere al lucrarilor, iar daca se pastreaza ritmul cel putin la nivelul acesta, in vara anului viitor, vom putea circula pe acest lot.

Lotul 3 al A0 Sud leaga DN6, in zona Bragadiru – Cornetu, pana la A1, in zona localitatilor Ciorogarla – Dragomiresti Vale (inclusiv nodul rutier dintre A0 si A1) si are o lungime de 18 km.

Avand in vedere ca mai sunt cateva luni de vreme favorabila lucrarilor, presam si sprijinim antreprenorii sa profite la maximum de acestea, pentru a nu intra cu lucrari sensibile la temperatura si umiditate in perioada rece”, spune oficialul.

Aceste 3 loturi alcatuiesc semi-inelul sudic al A0, care va prelua traficul de tranzit de pe actuala centura a Capitalei, facand astfel legatura intre A1, DN6, DN5, DN4 si A2 si este cel mai important proiect din aceasta zona a tarii, pentru ca, dublat de proiectul drumurilor radiale, integrate cu dezvoltarea sistemului de transport local, vor contribui decisiv la rezolvarea problemelor de trafic.

Multumesc Wam Aviation pentru sprijinul in efectuarea acestei vizite, dar si pilotului care este un tanar pasionat de aviatie si infrastructura rutiera si am un mesaj pentru antreprenori: de acum, va verific si din avion! Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor, dar emotiile primului zbor cu un avion de 2 locuri, inclusiv cel al pilotului, si-au spus cuvantul”, adauga Scriosteanu.

Articolul precedentLICITATIE PENTRU AUTOGARA SACUENI – Autogara este estimata la 1,32 milioane lei fara TVA
Articolul următorA INCEPUT MODERNIZAREA DRUMULUI JUDETEAN DOBARCENI-MURGUTA DIN JUDETUL BOTOSANI – Lucrarile la drumul de piatra costa 44,6 milioane de lei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.