DOI OFERTANTI PENTRU REABILITAREA LINIEI 5 DE TRAMVAI – Investitia ajunge la 228 milioane lei

Au fost deschise ofertele depuse pentru reabilitarea liniei 5 de tramvai si exista doi ofertanti: Asocierea Tancrad (Leader), Oldroad Construct, Constructii Erbasu si Asocierea Mari-Vila Com (Leader), Luxten Lighting Company, Electromontaj, spune primarul general al Capitalei, Nicusor Dan.

Urmeaza perioada de evaluare a ofertelor si ulterior semnarea contractului cu Asocierea care va fi declarata castigatoare.

Primarul general al Capitalei, Nicusor Dan, a anuntat pe 19 mai ca a fost lansata in SEAP licitatia pentru proiectarea si executia reabilitarii liniei 5 de tramvai.

In cadrul lucrarilor, care fac parte din obiectivul de investitii „Reabilitarea sistemului rutier pe Str. Barbu Vacarescu si Str. Capitan Av. Alexandru Serbanescu de la Sos. Stefan cel Mare la Pod Baneasa”, se vor executa lucrari la calea de rulare, peroane, reteaua de contact, substatia de tractiune Nordului, sistemul de iluminat public. Totodata, vor fi si lucrari de relocare semaforizare pe Bdul Barbu Vacarescu si str. Alexandru Serbanescu, precum si lucrari la retelele edilitare”, mai spune primarul Nicusor Dan.

In urma cu un an, Nicusor Dan anunta ca linia de tramvai 5 a reintrat in functiune pe traseul Piata Sfantul Gheorghe-Piata Baneasa, dupa o pauza de cinci ani.

Linia de tramvai 5 este una dintre cele mai eficiente, avand un numar mediu de 11.731 imbarcari/zi. Lungimea totala a tronsoanelor linie curenta care se va moderniza este de 4,25 kilometri cale dubla.

Pe traseu se vor moderniza si 15 peroane.

Valoarea totala a investitiei este de 228 milioane lei, TVA inclusa, iar devizul pentru lucrari este de 166 de milioane lei.

Durata de executie este de un an de zile.

Societatea de Transport Bucuresti a inceput in septembrie 2022 lucrarile pentru refacerea buclei de intoarcere de la Aerogarii – Baneasa pe linia tramvaiului 5, “tramvaiul corporatistilor”.

Primaria Capitalei a avut nevoie de peste 5 ani pentru a face exproprierile necesare modernizarii buclei de intoarcere si a incepe lucrarile pentru refacerea sinelor.

Pe linia 5 este modernizat doar tronsonul de la Podul (Pasajul suprateran) Baneasa pana la Aeroportul Baneasa.

Articolul precedentO COMPANIE AERIANA ISI MUTA ZBORURILE PE AEROPORTUL BANEASA AirConnect va zbura de pe Aeroportul International Bucuresti Baneasa, din 24 iulie
Articolul următorNOUL TERMINAL AL AEROPORTULUI DIN IASI ESTE REALIZAT 40% – Iasul va avea al doilea cel mai mare aeroport din tara, dupa Otopeni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.