AUSTRIECII DE LA PORR CONSTRUCT VOR CONSTRUI LOTUL 2 AL INELULUI RUTIER METROPOLITAN ORADEA – Constructorul a avut cea mai  buna oferta, de 81,68 milioane lei fara TVA

In urma evaluarii ofertelor depuse in cadrul licitatiei pentru proiectarea si executia Inelului Rutier Metropolitan a fost desemnat castigatorul pentru Lotul 2. Constructorul cu cea mai buna oferta este firma SC PORR CONSTRUCT SA. Valoarea ofertei castigatoare este 81.688.374,45 lei, fara TVA.

Inelul rutier metropolitan va avea o lungime de 17 kilometri si va fi prevazut cu o banda pe fiecare sens de circulatie. Executia lucrarilor va fi realizata pe doua loturi.

Primul tronson are o lungime de 9 kilometri si este cuprins intre Nojorid si viaductul care va fi construit peste DN76, la iesirea din Baile Felix. Cel de-al doilea sector de drum, de 8 kilometri, porneste de la acest viaduct si ajunge in Osorhei, ocolind localitatile Baile 1 Mai si Cheriu.

In cadrul licitatiei postate in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, pentru Lotul 1 au fost depuse 7 oferte, iar pentru Lotul 2, 6 oferte. Procedura de atribuire pentru Lotul 1 se afla in etapa de evaluare financiara, urmand desemnarea unui constructor.

Obiectivul de investitii „Inel Rutier Metropolitan Oradea – Lot 1: km 0+000 – 9+055 si Lotul 2: km 9+055 – 17+017” va fi finantat prin Programul National „Anghel Saligny”, din alocarile pentru Municipiul Oradea si Consiliul Judetean Bihor. Contributia guvernamentala va reprezenta 80% din valoarea totala a investitiei, iar 20% reprezinta contributia Consiliului Judetean Bihor si a Primariei Oradea.

Pentru realizarea acestei investitii, Consiliul Judetean Bihor a incheiat protocoale de colaborare cu Primaria Municipiului Oradea si Primariile comunelor Osorhei, Sanmartin si Nojorid.

Articolul precedentALSTOM, SINGURUL OFERTANT LA LICITATIA ARF – Licitatia pentru cele 16 locomotive noi depaseste 1 miliard de lei
Articolul următorSIGURANTA DE LA METROU ESTE IN MANA MINISTERULUI TRANSPORTURILOR – Paravanele antisuicid nu pot fi montate de Metrorex. Mihai Barbu: „Legislatia nu ne da voie sa facem acest lucru. MT are in proprietate toata infrastructura de metrou”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.