CFR, CONTRACT CU EGIS – Supervizarea lotului 4 Alesd-Frontiera costa 22,5 milioane lei

CFR a incheiat un contract in valoare de 22,5 milioane lei cu Egis Romania, compania care a fost desemnata oferta castigatoare pentru serviciile de consultanta si supervizare a proiectarii si executiei lucrarilor pe LOTUL 4 ALESD – FRONTIERA, aferent obiectivului de investitii ”Electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor”.

EGIS ROMANIA a fost desemnata castigatoare, oferta depusa avand valoarea de 22.501.700 lei, fara TVA, contractul de achizitie publica urmand a fi semnat de ambele parti la finalul perioadei legale de contestatii.

In cadrul contractului, Consultantul/Supervizorul va coordona, va asigura consultanta si supervizare in cadrul celor doua etape ale contractelor, respectiv proiectarea si executia lucrarilor de electrificare si reabilitare, aferente LOTULUI 4, conform prevederilor HG nr. 1/2018, pentru aprobarea conditiilor generale si specifice pentru anumite categorii de contracte de achizitie aferente obiectivelor de investitii finantate din fonduri publice. De asemenea, va urmari ca Proiectul tehnic sa fie elaborat conform regulamentelor legale in vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile ulterioare.

Consultanta si supervizarea etapelor de proiectare si executie lucrari se va realiza pe sectiunea de cale ferata ALESD – FRONTIERA, pe o lungime de 46,75 km:

  • km 620+430 – 660+086
  • km 0+000 – 7+088.

Sursa de finantare a contractului de consultanta si supervizare va fi asigurata din fonduri nerambursabile prevazute in PNRR Componenta 4 – Transport sustenabil, durata totala estimata a serviciilor prestate fiind de 103 luni.

De asemenea, Sucursala Regionala CF CLUJ a semnat ultimele 2 contracte, in valoare totala de 23.861.522,84 lei, fara TVA, pentru executia lucrarilor de tip QUICK WINS – ridicarea restrictiilor de viteza pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii caii -, finantate prin Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR), pe intervale de statii Cojocna – Apahida si Gherla – Casei, cu asocierea de firme romanesti Asocierea DRUM ASFALT (Romania) – ZUE SPOLKA AKCYJNA (Polonia).

Durata de implementare a contractului este de 24 de luni, iar lucrarile de reparatii, pentru ridicarea restrictiilor si cresterea vitezei de circulatie la 120 km/h (functie de configuratia traseului), se vor executa (cu materiale noi achizitionate de constructor) pe urmatoarele doua intervale CF, in lungime totala de 3,054 km:

• Lot 45 Cojocna – Apahida, km 45+450 – km 46+718 (fir I)

• Lot 16 Gherla – Casei, km 488+712 – km 489+230 (fir I+II)

Constructor: asocierea DRUM ASFALT (Romania) – ZUE (Polonia).

In luna decembrie 2022, Sucursala Regionala CF CLUJ a mai semnat ale 47 de contracte, in valoare totala de 720.697.083,57 lei, fara TVA, pentru executia lucrarilor tip QUICK WINS – ridicarea restrictiilor de viteza pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii caii -, finantate prin Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR), pe urmatoarele intervale de statii, in lungime totala de 143,826 km:

  • Lot 1 Apahida – Bontida, km 8+540- 9+760 (fir I) si km 8+497 – 9+800 (fir II)
  • Lot 2 Jucu – Iclod, km 15+280 – km 16+800 (fir I+II)
  • Lot 3 Bontida – Iclod, km 16+800 – km 21+900 (fir I)
  • Lot 4 Bontida – Gherla, km 21+900 – km 23+550 (fir I+II)
  • Lot 5 Iclod – Gherla, km 23+550 – km 27+600 (fir I)
  • Lot 6 Iclod – Gherla, km 23+550 – km 27+600 (fir II)
  • Lot 7 Iclod – Gherla, km 27+600 – km 32+050 (fir I)
  • Lot 8 Iclod – Gherla, km 27+600 – km 32+050 (fir II)
  • Lot 9 Gherla – Dej Calatori, km 32+050 – 32+132 (fir I+II), km 32+159 – 33+071 (fir I+II) si km 33+090 – 33+300 (fir I+II)
  • Lot 10 Gherla – Dej Calatori, km 33+300 – km 38+000 (fir I)
  • Lot 11 Gherla – Dej Calatori, km 33+300 – km 38+000 (fir II)
  • Lot 12 Gherla – Dej Calatori, km 38+000 + km 41+500 (fir I)
  • Lot 13 Gherla – Dej Calatori, km 38+000 – km 41+500 (fir II)
  • Lot 14 Gherla – Dej Calatori, km 41+500 – km 45+450 (fir I)
  • Lot 15 Gherla – Dej Calatori, km 41+500 – km 45+450 (fir II)
  • Lot 17 Dej Calatori – Caseiu, km 46+718 – km 49+490 (linie simpla)
  • Lot 18 Dej Calatori – Caseiu, km 49+490 – km 52+890 (linie simpla)
  • Lot 19 Galgau – Ileanda, km 81+400 – km 83+450 (fir II)
  • Lot 20 Ileanda – Letca, km 91+940 – km 93+340 (linie simpla)
  • Lot 21 Rastoci – Cuciulat, km 98+650 – km 100+200 (linie simpla)
  • Lot 22 Letca – Babuteni, km 103+750 – km 105+350 (linie simpla)
  • Lot 23 Cuciulat – Babuteni, km 105+350 – km 107+450 (linie simpla)
  • Lot 24 Cuciulat – Surduc Salaj, km 107+450 – km 108+650 (linie simpla)
  • Lot 25 Babuteni – Surduc Salaj, km 113+500 – km 115+100 (linie simpla)
  • Lot 26 Babuteni – Jibou, km 115+100 – km 116+270 (linie simpla)
  • Lot 27 Surduc Salaj – Somes Odorhei, km 122+145 – km 123+556 (linie simpla)
  • Lot 28 Razboieni – Campia Turzii, km 442+000 – km 443+700 (fir I+II)
  • Lot 29 Calarasi Turda – Campia Turzii, km 443+700 – km 446+400 (fir I+II)
  • Lot 30 Calarasi Turda – Campia Turzii, km 446+400 – km 449+050 (fir I+II)
  • Lot 31 Calarasi Turda – Campia Turzii, km 449+050 – km 450+050 (fir I+II)

Lot 32 Calarasi Turda – Campia Turzii, km 450+050 – km 451+050 (fir I+II)

  • Lot 33 Campia Turzii – P.O. Canepisti, km 451+050 – km 453+750 (fir I+II)
  • Lot 34 Campia Turzii – P.O. Canepisti, km 453+750 – km 456+250 (fir I+II)
  • Lot 35 Campia Turzii – P.O. Canepisti, km 456+250 – km 457+400 (fir I+II)
  • Lot 36 Campia Turzii – Valea Florilor, km 457+400 – km 461+900 (fir II)
  • Lot 37 P.O. Canepisti – Boju, km 461+900 – km 465+700 (fir II)
  • Lot 38 P.O. Canepisti – Boju, km 464+860 – km 465+750 (fir I)
  • Lot 39 Valea Florilor – Boju, km 465+700 – km 468+650 (fir II)
  • Lot 40 Valea Florilor – Boju, km 468+650 – km 470+650 (fir II)
  • Lot 41 Valea Florilor – Tunel, km 472+700 – km 475+300 (fir II)
  • Lot 42 Boju – Tunel, km 475+300 – km 478+060 (fir II)
  • Lot 43 Cojocna – Apahida, km 485+817 – km 488+547 (fir II)
  • Lot 44 Cojocna – Apahida, km 488+615 – km 489+830 (fir II)
  • Lot 46 Coldau – Beclean pe Somes, km 20+500 – km 22+169 (fir I)
  • Lot 47 Satu Mare Sud – Satu Mare, km 784+426 – 786+498 (linie simpla)
  • Lot 48 Salonta – Cefa, km 81+408 – km 85+500 (linie simpla)
  • Lot 49 Salonta – Cefa, km 85+500 – km 89+324 (linie simpla)

Constructori: Asocierea DRUM ASFALT (Romania) – ZUE SPOLKA AKCYJNA (Polonia) – 45 de contracte (loturile 1-15, 17-44, 48, 49) si asocierea SC CONSTRUCT I.N.G SRL si DARIA CONST SRL (Romania) – 2 contracte (loturile 46, 47)

Lucrari tip QUICK WINS (cu materiale de cale noi achizitionate de constructori): inlocuirea punctuala a elementelor componente ale suprastructurii caii – sina, traverse, aparate de cale, piatra sparta – sau orice alt element care va conduce la cresterea vitezei de circulatie pentru trenurile de calatori si marfa, cu impact direct si imediat asupra duratei de calatorie si/sau asupra cresterii sigurantei si a confortului calatorilor.

Articolul precedentCINCI OFERTE PENTRU AUTOSTRADA CHIRIBIS-BIHARIA – Constructori din Romania, Ungaria, Turcia si Austria ”se bat” pe contractul de 877,77 milioane de lei fara TVA
Articolul următorDOUA DRUMURI JUDETENE DIN BOTOSANI VOR FI MODERNIZATE CU 10 MILIOANE EURO – Oferte depuse pentru modernizarea drumurilor judetene

1 COMENTARIU

  1. bună!angajari pe domeniul asistent medical in constructii .pt.lucrarea ce va începe din luna mai DRUM ASFAKT BIHOR -ZUE POLONIA…UNDE S-AR DEPUNE CV?MS!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.