Judetul Giurgiu organizeaza o licitatie deschisa pentru a achizitiona servicii de supervizare prin dirigintier de santier a lucrarilor din cadrul contractului avand ca obiectiv: „Varianta Ocolitoare Giurgiu”.
Valoarea estimata a licitatiei este de 2.109.262 lei, arata un anunt din SICAP.
”Contractul de achizitie publica se inscrie intr-un proiect propus la finantare din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operational Infrastructura Mare. Prin fondurile alocate in urma semnarii contractului de finantare, Achizitorul intentioneaza sa realizeze „Varianta Ocolitoare Giurgiu Varianta 2 – Se desprinde in dreptul sensului giratoriu al proiectului “Drum de legatura DN 5 km 60+500- soseaua de Centura de centura – Pod Prieteniei km 61+400 (7 km drum nou). Aceasta varianta se continua pe terenuri agricole, urmand ca in dreptul kilometrului 1 +020 sa se realizeze un pod peste Calea Ferata, urmand ca la intersectia cu DC 115 sa se realizeze un sens giratoriu. Traseul dupa DC115 se continua pe terenuri agricole private intersectand pe rand DN 5B, DJ 503, DJ 504, DN 5C”, arata anuntul.
Termenul limita pentru trimiterea ofertelor este 28 martie, ora 15.00.
Contractul are o durata de 74 de luni.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in mod corespunzator, servicii de aceeasi natura si complexitate sau superioare din punctul de vedere al complexitatii si/sau scopului, constand in servicii de supevizare pentru lucrari de construire si/sau modernizare si /sau de reabilitare autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri drumuri expres si/sau drumuri judetene cu o valoare totala fara TVA mai mare sau cel putin egala cu 2.000.000 lei fara TVA, la nivelul a maxim 3 contracte, dintre care un contract sa fi avut in componenta si servicii privind supervizarea de lucrari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte.
Traseul se desprinde din DN5 (km 56+182) in dreptul sensului Giratoriu al proiectului “Drum de legatura DN 5 KM 60 + 500 – SOSEAUA DE CENTURA – POD PRIETENIEI KM 61+400 (7 km drum nou)” conform cu recomandarea din cadrul Caietului de Sarcini. Aceasta varianta se desprinde cu un aliniament pe terenuri agricole (proprietate privata), urmand o curba cu raza de 1.300 m, iar in dreptul kilometrului 1+000 sa se realizeze un pasaj peste calea ferata, urmand ca peste DC115 si Calea Ferata sa se realizeze un alt Pasaj la KM 3+100. Traseul dupa intersectia cu DC115 se continuua pe terenuri agricole (proprietate private) intersectand pe rand DN5B, DJ503, DJ504. Intre DJ504 si DN5C se propune traversarea canalului Giurgiu – Razmiresti cu ajutorul unui pod, urmand ca traseul sa ajunga in DN5C unde se va realiza un sens giratoriu.
Pe intreaga desfasurare a traseului au fost utilizate curbe cu raza cuprinse intre 650 m si 4.000 m avand o lungime totala de 12,068.10 m.
De asemenea, exproprierile necesare pentru constructia centurii Giurgiu costa statul roman 3,75 milioane lei, pentru 481 imobile, in suprafata totala de 744.366 metri patrati.