WIZZ AIR, INVESTIGATA DE AUTORITATI – Compania este suspectata ca induce in eroare consumatorii

Autoritatea pentru Concurenta Economica (GVH) din Ungaria a lansat o investigatie impotriva companiei aeriene Wizz Air, cu suspiciunea ca ar putea induce in eroare consumatorii sa plateasca pentru serviciile sale premium in timp ce cumpara bilete, potrivit profitline.hu, preluat de Budapest Business Journal.

Acuzatia priveste faptul ca Wizz Air retine clientilor (sau dezvaluie cu intarziere) informatii importante pe platformele sale online, pentru a-i influenta pe cei care cumpara bilete spre alternative mai scumpe.

GVH va investiga daca societatea le-ar putea ascunde clientilor faptul ca acestia pot suplimenta cea mai ieftina optiune de pachet prin comandarea unui serviciu prioritar sau a bagajelor inregistrate.

In legatura cu unele optiuni de pachete mai scumpe, compania poate sustine in mod inselator ca „poate fi si mai scump” daca rezervi un loc doar la check-in: acest lucru este probabil valabil doar pentru alte optiuni de pachete mai ieftine.

In plus, in timpul procesului de check-in online a pasagerilor, compania foloseste nume inselatoare si alte solutii tehnice pentru a convinge consumatorii sa aleaga locuri premium.

Articolul precedentPOD PIETONAL LANGA CALEA FERATA DIN PARCUL HERASTRAU – Primaria Capitalei a lansat o licitatie de 3,7 milioane lei fara TVA
Articolul următorCNAIR SI-A STABILIT PLANURILE PENTRU 2023 – Compania de Drumuri a planificat investitii de 2 miliarde de euro in drumurile din Romania

5 COMENTARII

  1. buna ziua.eu in data de 13 februarie 2023 am ramas in aeroport otopeni ne inchis poarta .motivul fiind ca avionul era plin.si nea facur riprogrammare pentru 14 februarie.2023 si am platit 90 euro.zborul era otopeni Treviso.

  2. În luna ianuarie, după 2 amânări consecutive a orei de zbor, la ora 23,00 ne-au propus cazare la hotel până în dimineața următoare când, ce să vezi, au anulat un alt zbor pentru a ne trimite pe noi la destinație.

  3. Noua ne a luat banii inca odata pe bilete desi le luasem inainte cu o luna pretul era destul de mare inainte de Craciun ,(1500£)2 adulti ,2 copii.Incercam sa facem checking si nu ne lasa, a trebuit sa mai platim aprox 90€.La intoarcere sotul a avut aceasi problema, si a platit iar ca daca nu nu il lasau sa urce in avion. Cum pot fi atat de nesimtiti sa faca overbooking si sa nu raapunda pentru asta.Nu suntem singurii care patesc asa.

  4. In data de 14 februarie la aeroportul Cluj-Napoca mi-au incasat 30€ pentru bagajul de mana care in Italia-Bologna mi-au spus ca nu se plateste ni.ic deoarece bagajul corrisponde normelor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.