CONTRACTUL PENTRU CONSTRUCTIA CENTURII BEIUS A FOST SEMNAT – Firmele Drum Asfalt si Ticaret au castigat contractul de 269 milioane lei fara TVA

Presedintele Consiliului Judetean Bihor, Ilie Bolojan, a semnat contractul de executie a lucrarilor la Centura Beius cu reprezentantul asocierii dintre firmele Drum Asfalt (leader), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt.

Valoarea contractului este de 269.464.711,29 lei, fara TVA. Finantarea va fi asigurata din fonduri europene, prin Programul Operational de Infrastructura Mare 2014 – 2020, prin parteneriatul cu Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Durata de executie a lucrarilor la proiectul de investitie „Varianta ocolitoare a Municipiului Beius” a fost stabilita de 18 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.

Desi s-ar fi putut semna in vara anului trecut, contractul a fost intarziat ca urmare a contestatiilor si proceselor generate in procedura de achizitie de unul dintre ofertanti. Saptamana aceasta, constructorul Drum Asfalt isi va constitui garantia de buna executie. Ne propunem ca luni, 13 februarie, sa dam ordinul de incepere a lucrarilor”, a precizat Ilie Bolojan, presedintele Consiliului Judetean Bihor, prezent la Primaria Beius.

Constructorul a inceput organizarea de santier, urmand ca in a doua jumatate a lunii februarie sa inceapa efectiv lucrarile.

Avand in vedere ca lucrarile cuprind 2 viaducte peste Crisul Negru si 3 pasaje supraterane, lucrari care impun o durata si o complexitate mai mare, in primele luni eforturile constructorilor se vor concentra in aceste zone. Pana la sfarsitul lunii februarie vor fi in santier 3 foreze mari care ar urma sa inceapa forarea pilotilor. Impreuna cu constructorii am convenit o mobilizare cat mai buna, in asa fel incat sa incercam sa recuperam intarzierile. Anul viitor tranzitarea municipiului Beius se va face fluent pe noua centura”, a adaugat Ilie Bolojan.  

Lungimea traseului este de 7,33 de kilometri. Soseaua va avea doua benzi de circulatie, cate una pe sens, iar profilul transversal cuprinde urmatoarele caracterisitici: latimea partii carosabile – 7 metri + supralargiri, latimea benzii de incadrare – 2 x 0,75 metri, latimea acostamentului – 2 x1,70 metri.

Articolul precedentREZULTATE IN CRESTERE LA ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME – Compania estimeaza venituri de 572,4 milioane lei in acest an si profit de 90 milioane lei
Articolul următorMETROREX ARE O NOUA CONDUCERE – Ministrul Grindeanu cere transformarea companiei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.