CFR va investi 19,4 MILIOANE LEI pentru reparatii la infrastructura podului peste calea ferata de la BOBOLIA (etapa a II-a).
SRCF Bucuresti a desemnat oferta castigatoare pentru elaborarea proiectului tehnic si executia lucrarilor de realizare a unui baraj mic in albia raului din zona podului feroviar situat pe linia CF Bucuresti – Ploiesti Vest – Campina, pentru refacerea pragului de fund la km 89+140 (sat Bobolia).
Asocierea SC INFRA SYSTEM PROIECT SRL – SC DEGAL CONSTRUCT 88 SRL a fost desemnata castigatoare.
Valoarea ofertei este de 19.465.720 lei, cu finantare de la bugetul de stat.
”Obiectiv: Pod CF km 89+140 construit, din punct de vedere hidrotehnic, cu un prag de fund pe 18 deschideri, prevazut cu deversor in zona albiei minore intre pilele 5-8.
Scop: refacerea pragului de fund pentru evitarea degradarii podului (proiectare si executie lucrari)”, arata CFR.
Lucrari:
- realizarea unui prag de fund, cu doua trepte de cadere, cu o ȋnaltime a fiecarei trepte de 2,40m
- fundarea pragurilor deversoare, prin pilotilor forati din beton armat, cu diametrul de 600 mm si lungimea de 11,00 m.
- tronsonul de prag va avea lungimea de 9,30 m si va fi fundat pe cate 6 piloti forati, iar fiecare treapta de cadere va avea o lungime de 55,80m si va fi formata din cate 6 tronsoane de prag.
- fiecare prag deversor va fi prevazut cu bazin disipator, realizat din beton armat, turnat pe saltea de gabioane tip SG 1,00 (5,00mx5,00mx1,00m) si filtru geotextil;
- bazinul disipator al treptei 2 se va executa cu dinti disipatori si prag de disipare din beton armat
- aval de pragul de disipare se va realiza o protectie terminala – rizberma de anrocamente pentru racordarea la talvegul existent.