UMBRARESCU RAMANE CU LOTURILE 3 SI 4 DIN AUTOSTRADA BUZAU-FOCSANI – Pentru cele doua tronsoane de 67 km constructorul va incasa 2,78 miliarde de lei fara TVA

S-a redesemnat castigatorul pentru constructia tronsoanelor 2 si 3 ale autostrazii Buzau- Focsani, A7 (Autostrada Moldovei), astfel ca asocierea SC SA & PE CONSTRUCT SRL – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. INTERTRANSCOM IMPEX SRL este castigatorul desemnat in cadrul ambelor loturi, care are la dispozitie 26 luni pentru finalizarea executiei lucrarilor.

Valoarea totala pentru ambele loturi este de 2,78 miliarde lei, fara TVA.

Dupa reevaluarea ofertelor, si ultimele doua loturi ale autostrazii Buzau-Focsani au castigator. Dupa finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, a fost desemnat castigatorul pentru executia lucrarilor pentru Lotul 2: Vadu Pasii-Ramnicu Sarat si Lotul 3: Ramnicu Sarat-Mandresti Munteni ale Autostrazii A7.

Reevaluarea ofertelor pentru ultimele doua Loturi ale Autostrazii Buzau-Focsani (A7) a fost finalizata! Constructorul roman, desemnat initial de CNAIR, a fost mentinut!”, anunta ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Cele doua loturi inseamna, cumulat, 67 de km: Lotul 2 intre Vadu Pasii – Ramnicu Sarat si Lotul 3 intre Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni.

Daca nu vor fi depuse noi contestatii este posibil ca anul acesta sa semnam si aceste doua contracte din Autostrada Moldovei”, mai spune ministrul.

Lucrarile pentru ambele tronsoane au o valoare totala de 2,78 miliarde de lei (fara TVA) si sunt finantate prin PNRR.

Termenul de finalizare este de 26 de luni de la semnarea contractelor.

Lucrarile prevazute pentru cele doua loturi sunt:

  • 67 km in total
  • 12 poduri aferente Lotului 2, dintre care Podul peste Ramnicu Sarat si DN22 este de o complexitate tehnica ridicata, avand o lungime de 791 m;
  • 18 poduri si 1 pasaj aferente Lotului 3, dintre care Podul peste DJ205R si paraul Ramna este, de asemenea, de o complexitate tehnica ridicata, avand o lungime de 380 m.

”Contractele pentru executia lucrarilor se vor semna imediat dupa expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestatii si dupa solutionarea acestora. Proiectul este cuprins in Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR), cu o valoare totala pentru ambele loturi de 2,78 miliarde lei, fara TVA”, spune secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu.

  • Pentru Tronsonul 2, cu pretul de 1.317.073.556,06 lei fara TVA
  • Pentru Tronsonul 3, cu pretul de 1.469.390.182,97 lei fara TVA

Luni, 12.12.2022, dupa finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, pentru Tronsonul 2 (km 4+600 – km 35+400Vadu Pasii – Ramnicu Sarat si pentru Tronsonul 3 (km 35+400 – km 71+500Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni din autostrada BUZAU – FOCSANI, A7 (Autostrada Moldovei), CNAIR a comunicat rezultatul procedurilor de atribuire a celor 2 contracte de executie lucrari”, anunta CNAIR.

Ofertantul desemnat castigator in cadrul ambelor loturi este ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L, arata si CNAIR.

Durata de executie a contractelor este de 26 de luni, iar perioada de garantie a lucrarilor este de 10 ani. Finantarea acestor obiective este asigurata prin PNRR.

Pe aceaste sectiuni de autostrada vor fi realizate si o serie de lucrari de arta, respectiv:

– pentru Tronsonul 2: 12 poduri dintre care, Podul peste Ramnicul Sarat si DN22 este de o complexitate tehnica ridicata, avand lungimea de 791 m.

– pentru Tronson 3: 18 poduri si un pasaj, din care Podul peste DJ 205R si paraul Ramna este de o complexitate tehnica ridicata, avand lungimea de 380 m.

Autostrada Buzau – Focsani face parte din Coridorul 3 – Bucuresti – Regiunea NE (Moldova) (OR3) si reprezinta o prioritate absoluta la nivel national, conform analizei din Modelul National de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin constructia unei autostrazi in lungul acestui coridor va conduce la cresterea traficului rutier prin generarea de noi calatorii si atragerea de noi investitii in ariile urbane.

Coridorul faciliteaza accesul in zona turistica Neamt sau nordul Moldovei.

Semnarea contractelor de achizitie publica va fi posibila dupa expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestatii si respectiv dupa solutionarea contestatilor/plangerilor formulate in cadrul procedurii de atribuire.

Articolul precedentTERMINAL INTRE ROMANIA SI SUDUL UCRAINEI – Investitia DP World faciliteaza transporturile de containere dintre Ucraina si portul Constanta
Articolul următorCOMPANIILE DIN TRANSPORTURI BOICOTEAZA BANCILE AUSTRIECE – CNAIR si Portul Constanta isi muta conturile bancare de la banci austriece la banca romaneasca CEC Bank

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.