CNAIR anunta ca au inceput lucrarile pentru constructia primelor doua loturi din A7 Ploiesti-Buzau.
Lot 1 Dumbrava – Mizil – 21 km.
Lot 2 Mizil – Pietroasele – 28,35 km.
Intregul Sector Ploiesti-Buzau al A7 (Autostrada Moldova) are o lungime totala de 63,25 km si o valoare estimata de constructie de 4,3 miliarde lei, alocati prin PNRR.
„Constructorii sunt mobilizati in santierele loturilor 1 si 2 ale A7 (Dumbrava-Mizil si Mizil-Pietroasele), fiind realizate lucrari pregatitoare si descarcari arheologice in vederea demararii constructiei primilor 50 de kilometri ai Autostrazii Moldovei.In acelasi timp, se executa lucrari de decopertare, urmate de lucrari la terenul de fundare”, precizeaza CNAIR.
Lucrarile trebuie sa fie finalizate in 20 de luni, contractele avand o valoare totala de 2,718 miliarde de lei.
Finantarea este asigurata prin PNRR.
”Reprezentantii CNAIR verifica in permanenta evolutia lucrarilor din teren”, mai arata compania.
Lotul 1 Dumbrava-Mizil km 0+000 – km 21+000 are olungime de 21 km si include constructia a 14 poduri si a unui pasaj de o complexitate tehnica ridicata, in lungime de 550 m. Acesta costa 1,46 miliarde lei fara TVA.
Lotul 2 (Mizil-Pietroasele), cu o lungime de 28,35 km, este estimat la 1,249 miliarde de lei (fara TVA).
Vizita de lucru pe Autostrada Transilvania
De asemenea, reprezentantii CNAIR au efectuat o vizita de lucru pe santierul sectoarelor de autostrada Nadaselu – Mihaiesti si Mihaiesti – Zimbor, parte a autostrazii Transilvania.
Intregul contract prevede constructia a 30 km de autostrada intre Nadaselu si Zimbor.
Stadiul lucrarilor este de 42%, fiind respectat graficul de executie asumat de catre constructor.
Valoarea contractului finantat prin PNRR este de 1,39 miliarde lei fara TVA si are ca termen contractual de finalizare anul 2024.
Lucrari de consolidare pe DN7
CNAIR mai anunta ca au loc lucrari de consolidare a sectorului DN7 din apropierea localitatii Boita:
- Cofrare turnare elevatie;
- Cofrare turnare radier;
- Cofrare turnare beton egalizare;
- Demolare podet;
- Sapatura fundatie;
- Reparatii podet interior;
- Umplutura balast acostament.
Termenul contractual pentru finalizarea lucrarii este luna decembrie a acestui an.
In zona de desfasurare a santierului, pe sectoare de 200 – 300 de metri, circulatia se desfasoara alternativ, pe un singur fir, dirijata pe timp de zi cu piloti de circulatie si cu semnalizare provizorie, iar pe timp de noapte cu semafoare.
Finalizarea acestui proiect este vitala pentru asigurarea circulatiei in conditii de siguranta pe conexiunea DN7 cu sectiunea 1 a viitoarei autostrazi Sibiu – Pitesti.