LINIA DE CALE FERATA CU ECARTAMENT NORMAL DIN PORTUL GALATI, REDESCHISA – Vagoanele cu cereale din Ucraina intra direct in Siloz pe linia cu ecartament larg

SRCF Galati a redeschis vineri, 22 iulie 2022, la ora 12.00, SI LINIA de cale ferata cu ECARTAMENT NORMAL 706 I Siloz Port Docuri – Galati Marfuri – Galati Calatori, linie destinata iesirii din Siloz a vagoanelor (romanesti) incarcate cu cereale.

Lucrarile de reparatii la linia de cale ferata cu ecartament normal Siloz Port Docuri – Galati Marfuri – Galati Calatori (1,525 km) au fost executate, in regie proprie, de SRCF Galati, in perioada 07 iulie 2022 – 21 iulie 2022.

Lucrarile au fost executate pe linia CF 706 I Siloz Port Docuri – Galati Marfuri – Galati Calatori (ecartament normal):

  • lucrari de defrisare pe 1.525 metri cale,
  • inlocuirea a 562 bucati traverse normale din lemn, cu traverse din beton
  • inlocuirea a 244 bucati de traverse din lemn speciale, pe aparatele de cale
  • inlocuirea materialului marunt de prindere – 4.402 tone
  • completarea prismei de piatra sparta – 832 tone
  • executarea burajelor tehnologice si profilare prisma de piatra sparta

Lucrarile sunt executate de SRCF Galati, in regie proprie, cu personal feroviar din sectiile: L1 Galati, L2 Braila, L3 Buzau, L4 Focsani, L5 Targu Ocna si SRLU Buzau.

In data de 7 iulie 2022 a fost redeschisa linia de cale ferata, cu ecartament larg 706 J Galati Larga Ana – Galati Bazin – Galati Marfuri – Port Docuri, lucrarile pe aceasta linie fiind executate, tot de SRCF Galati, in regie proprie, cu personal specializat. Linia 706 J Galati Larga Ana – Galati Bazin – Galati Marfuri – Port Docuri (ecartament larg) asigura accesul direct, in Siloz, al garniturilor cu cereale sosite din Ucraina (via Republica Moldova).

Redeschiderea celor doua linii de cale ferata 706 J Galati Larga Ana – Galati Bazin – Galati Marfuri – Port Docuri (ecartament larg) si 706 I Siloz Port Docuri – Galati Marfuri – Galati Calatori (ecartament normal) contribuie la revigorarea activitatii din Portul Galati, prin operationalizarea transporturilor de cereale care ajung acum direct in Siloz, fara manevre de transpunere a vagoanelor de pe linia cu ecartament larg, pe linia cu ecartament normal”, precizeaza CFR.

Astfel, vagoanele cu cereale din Ucraina intra direct in Siloz pe linia cu ecartament larg, iar din Siloz pleaca garniturile incarcate cu cereale, pe linia cu ecartament normal.

Articolul precedentINCEPE CONSTRUCTIA TRONSONULUI ZIMBOR-POARTA SALAJULUI DIN AUTOSTRADA TRANSILVANIA – Constructia, finantata prin PNRR, costa 680,4 milioane de lei fara TVA
Articolul următorCONTRACTELE PENTRU AUTOSTRADA FOCSANI-BACAU, APROAPE LICITATE – Constructia autostrazii Focsani-Bacau, de 95,9 km, este estimata la 8,78 miliarde de lei fara TVA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.