ACTIVITATE INTENSA PE LOTUL 1 AL CENTURII A0 SUD – Stadiul proiectului a ajuns la 46%

Activitate intensa pe santierul unuia din cele mai mari noduri rutiere construite in Romania, pe A0 Sud – Lotul 1. Se mentine ritmul bun al lucrarilor pe santierul A0 Sud – Lot 1, pentru nodul rutier, a anuntat secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu.

A inceput montarea celor 239 grinzi de beton aferente pasajului principal. De asemenea, se vor mai monta 24 grinzi la breteaua A, 27 grinzi la breteaua B, 33 grinzi la breteaua E si 39 la breteaua F. Au fost finalizate elevatiile la 36 pile si 2 culei. Se lucreaza la ultimele 6 elevatii. Continua executarea elevatiilor pentru 5 pile si rigle, la 17 infrastructuri”, a mentionat oficialul.

Pasajul principal are 19 deschideri, dintre care primele trei sunt cu structura metalica.

Acest nod rutier va lega autostrazile A0 si A2 (Bucuresti-Constanta), in zona localitatii Cernica si va fi printre cele mai mari noduri rutiere construite in Romania.

Pe Lotul I al Autostrazii de Centura Sud A0 se vor monta, in total, 649 grinzi de beton necesare tuturor pasajelor si podurilor, intre comuna Berceni si A2.

Stadiul proiectului pentru Lotul I al A0 Sud:

  • 45,96% progres fizic total
  • 35,25% progres financiar

Sunt in executie lucrari de drum (structura rutiera), dar si lucrari de arta, respectiv poduri si pasaje:

– pod pe autostrada peste raul Dambovita, km 54+190 (km54+128.28)

– pod pe autostrada peste Valea Calnaului, km 59+444 (km 59+371)

– pod pe autostrada peste canal, km 65+241 (km 65+228)

– pasaj pe autostrada peste drum local, km 68+521 (km 68+482.50)

– pasaj pe DN4 peste autostrada, km 61+648

– pasaj pe DJ 301A (fost DC 14) peste autostrada, km 55+531.04 (km 55+530.82)

– pasaj pe D.E. peste autostrada, km 58+276.42 (km 58+264.41)

– pasaj pe D.E. peste autostrada, km 65+150.61 (km 65+161.91)

– pasaj pe DJ 401 peste autostrada, km 66+295 (km 66+295.40)

Articolul precedentLICITATIE RELUATA PENTRU MODERNIZAREA UNUI DRUM – Proiect de reabilitare si modernizare, pe fonduri europene, a drumului judetean DJ 150 Viisoara–Ceanu Mare–Frata–Mociu
Articolul următorVARIANTA OCOLITOARE PENTRU ORASUL REGHIN – A fost semnat protocolul pentru proiectarea si executia centurii Reghin

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.