CNAIR ANUNTA CASTIGATORUL LICITATIEI PENTRU CONSTRUCTIA CENTURII SIGHISOARA – Oferta castigatoare a fost de 257,7 milioane lei. Viteza de proiectare este cuprinsa intre 50 si 80 km/h

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) informeaza ca a fost desemnat castigatorul pentru proiectarea si constructia variantei de ocolire Sighisoara.

Ofertantul declarat castigator este „ASOCIEREA S.C. CLEAN PREST ACTIV S.R.L – S.C. T DANCOR ROMCONSTRUCT S.R.L. – ILCI INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. –  S.C. PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA S.R.L”, care a depus o oferta in valoare de 257.772.291,56 lei fara TVA.

Cetatea Sighisoara este singura cetate medievala din Europa locuita permanent.

Viteza de proiectare este cuprinsa intre 50 si 80 km/h, iar profilul este cu o banda pe sens si acostament largit de 1,5 metri. Sunt patru lucrari de arta: pasaj peste calea ferata Bucuresti – Cluj Napoca si peste DN 13, pod peste Tarnava Mare si un viaduct la kilometrul 12.

Indicatorii tehnico-economici au fost aprobati prin Hotararea de Guvern 788 din 2020, iar necesitatea si oportunitatea investitiei sunt redate prin aglomeratia, accidentele si poluarea cauzate de lipsa centurii.

Durata de executie a contractului este de 38 luni (14 luni pentru proiectare si 24 luni pentru executie). Perioada de garantie oferita de antreprenor este de 60 de luni.

Pentru aceasta lucrare DRDP Brasov a primit in total 8 oferte.

Dupa publicarea rezultatului in SICAP urmeaza o perioada de 10 zile in care se pot depune contestatii.

Varianta de ocolire Sighisoara este localizata in judetul Mures si are o lungime de 13,057 km si va avea cate o banda pe sens.

Traseul ocolitoarei se desprinde din DN13 la km 108+600 (kilometraj pe DN 13) in partea de est a municipiului, in apropierea localitatii Albesti, dupa care se indreapta catre nord-est revenind in DN 13 la km 123+120 (kilometraj pe DN 13) in apropierea localitatii Hetiur.

Structurile mai importante de pe traseu sunt urmatoarele:

  • la km 0+423 (in zona Albesti) este prevazut un pasaj de 74,12 m pentru traversarea caii ferate si a drumului national DN13;
  • la km 1+870 traversarea raului Tarnava Mare si a paraului Satului se va face printr-un pod de 134,20 m;
  • la km 12+760 (in zona Hetiur) inainte de intersectia cu DN13, Varianta de ocolitoare Sighisoara traverseaza o vale adanca fara curs de apa, pentru traversarea acesteia fiind prevazut un viaduct cu 6 deschideri, lung de 150 m.

Traficul tranziteaza municipiul Sighisoara prin intermediul unui singur Drum national – DN 13, Drumul European E 86 Brasov – Targu Mures. Traficul greu, cel de tranzit si cel local afecteaza viteza de circulatie cu care se deplaseaza autovehiculele in interiorul municipiului, iar congestia traficului apare pe durata uno intervale din ce in ce mai lungi fapt ce conduce la cresterea gradului de noxe si de zgomot”, arata CNAIR in documentatia pentru realizarea centurii Sighisoara.

Pe 14 iunie, CNAIR, prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) Brasov, a lansat licitatia pentru proiectarea si executia Centurii Sighisoara.

CNAIR a primit anul trecut sapte oferte la licitatia pentru construirea Centurii Sighisoara, astfel capana la termenul limita din 21 septembrie, la licitatia CNAIR organizata prin DRDP Brasov au depus oferte:

  1. Porr Construct
  2. Strabag
  3. Asocierea Clean Pres Activ SRL (Leader) – SC Proiect Construct Regiunea Transilvani  – ILCI (Turcia) – T Dancor Romconstruct
  4. Asocierea Dimex 2000 Company (Leader),Con-A Operations – Todini Construzioni Generali Spa – Cadsil SRL
  5. Asocierea ING Service SRL (Leader) – Viadcut – Construction company Beton Skopje – SC Seda Design Services SRL
  6. Asocierea Drum Asfalt (Leader) – OPR Asfalt – Obras Publica y Regadios – Citadina 98
  7. Asocierea Retter Projectmanagement (Leader) – PAB Romania
Articolul precedentINVESTITII IN INFRASTRUCTURA DIN ARAD – 7,5 milioane euro pentru un terminal intermodal
Articolul următorAUTOSTRADA BACAU-PASCANI, MAI APROAPE DE REALITATE – Au fost aprobati indicatorii economici pentru autostrada de 77 km

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.