LA PASAJUL OLTENITEI INCEPE ASAMBLAREA TABLIERULUI METALIC – Este cel mai scump pasaj care se ridica pe centura

La pasajul Oltenitei – Popesti Leordeni, a inceput asamblarea, la sol, a tablierului metalic. Au fost asamblate la sol primele 3 tronsoane din tablierul metalic si continua asamblarea celorlalte tronsoane.

Au fost montate toate cele 45 de grinzi aferente celor 4 rampe de urcare/coborare, de-a lungul Centurii Bucurestiului, spune secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu.

A inceput montarea predalelor la rampa de urcare dinspre Berceni. A inceput montarea armaturii la rampa de urcare dinspre Glina. Continua armarea, cofrarea si turnarea antretoazelor la rampa de coborare spre Glina. A inceput decopertarea si asternerea straturilor suport pe drumurile colectoare aferente rampelor de urcare/coborare dinspre Bucuresti si Oltenita”, a spus Scriosteanu.

Acum continua armarea, cofrarea si turnarea ultimelor 4 elevații dintre cele 41 necesare pasajului.

De asemenea, continua devierea utilitaților si realizarea canalizarii pluviale aferente pasajului.

In luna septembrie 2021, stadiul lucrarilor era de 25%. Proiectul intampina insa atunci mici intarzieri in procesul de relocare a utilitatilor pe care constructorul spera sa le recupereze.

Lucrarile la pasajul Oltenitei au inceput in august 2020. Pasajul de la intersectia cu DN 4 Bucuresti – Oltenita va fi realizat sub forma unui sens giratoriu suspendat, la fel si pasajele de la Domnesti, Berceni si Cernica.

Contractul a fost castigat de firma Itinera SPA si presupune realizarea unui nod rutier, inclusiv constructia unui sens giratoriu suspendat. Nodul rutier va avea o lungime de aproximativ 800 de metri care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Bucuresti) si aproximativ 650 de metri care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Oltenita). Pe langa pasaj, constructorul italian va largi centura la patru benzi pe o lungime de 4 kilometri.

Contractul castigat de Itinera are o valoare de 169,5 milioane de lei, fara TVA, ceea ce face ca proiectul sa fie cel mai scump pasaj care se ridica pe centura.

Potrivit contractului, durata de realizare a acestui proiect este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare si 24 luni pentru executia lucrarilor. Garantia pentru executia lucrarilor ofertata de Itinera SPA este de 10 ani.

Licitatia pentru amenajarea nodului rutier de la intersectia Soselei de Centura a Capitalei cu DN4 (Soseaua Oltenitei) a fost scoasa la licitatie in mai 2017.


Nodul rutier Centura Bucuresti – DN4 (Oltenita) va fi unul denivelat si presupune amenajarea unui sens giratoriu ovoid suspendat, care va fluidiza fluxurile de trafic din zona, inclusiv traficul feroviar.


Traseul amenajarii nodului rutier se desfasoara intre km 29+500 si km 33+190, pe actuala centura a Capitalei.

Cinci pasaje sunt in lucru pe Centura Capitalei: Mogosoaia, Berceni, Cernica, Domnesti si Popesti-Leordeni (Oltenitei). Toate ar trebui finalizate in 2022.

Articolul precedentCAMPIA TURZII INITIAZA PROPRIUL SISTEM DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL – Orasul isi cumpara sapte autobuze hibride cu peste 12 milioane lei
Articolul următorROMANIA A INREGISTRAT CEL MAI MARE TRAFIC DE MARFURI DIN ISTORIA PORTURILOR MARITIME – Cerealele au reprezentat peste 37% din tot traficul

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.