CNAIR JOACA IN PRELUNGIRI PE AUTOSTRADA SIBIU-PITESTI – A fost amanat pentru a doua oara termenul de depunere a ofertelor pentru sectiunea 3 Cornetu – Tigveni

Termenul de depunere a ofertelor la licitatia pentru sectiunea 3 Cornetu – Tigveni din Autostrada Sibiu – Pitesti a fost prelungit din nou prelungit de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Conform anuntului depus in Sistemul Electronic de Licitatii Publice (SEAP) de catre companie, termenul initial de 20 ianuarie 2022 pentru depunerea ofertelor a fost prelungit pana pe 7 februarie 2022.

Vorbim practic despre amanarea finalizarii procedurii de atribuire a contractului de executie pentru unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructura din Romania, cu o importanta deosebita la nivel chiar european, intreaga Autostrada Sibiu – Pitesti fiind parte a Coridorului 4 Pan-European.

Tronsonul de munte al Sectiunii 3 Cornetu-Tigveni din Autostrada Sibiu-Pitesti este de altfel cel mai mare contract scos pe piata de Ministerul Transporturilor, avand o valoare estimata intre 5,3 miliarde lei si 5,8 miliarde lei. Acest lot este totodata unul dintre cele mai dificile din autostrada care va lega Muntenia de Ardeal, deoarece va fi construit in zona de munte.

Va informam ca Autoritatea Contractanta a transmis spre publicare in SEAP erata la Anuntul de participare nr. [CN1024696]/23.09.2020 cu privire la prelungirea termenului de depunere a ofertelor pana la data de 07.02.2022. Mentionam faptul ca acest termen a fost stabilit astfel incat sa fie proportional cu volumul de informatii suplimentare care vor fi aduse la cunostinta operatorilor economici prin Clarificarile care vor fi publicate. De asemenea, prin aceasta prelungire, autoritatea contractanta are in vedere asigurarea unei competitivitati si a unei maturitati a ofertelor ce vor fi depuse raportat la complexitatea obiectivului de investitie”, arata anuntul din SEAP.

Pana in prezent, CNAIR a selectat sase candidati, dintr-un total de 15, sa depuna ofertele, in ordinea punctajului obtinut, acestia fiind:

1. Asocierea MAKYOL INSAAT + OZALTIN INSAAT
2. Asocierea MAPA INSAAT + CENGIZ INSAAT
3. Asocierea AKTOR + RIZZANI DE ECCHER
4. Asocierea STRABAG + ACCIONA CONSTRUCCION
5. IMPRESA PIZZAROTTI
6. Asocierea ASTALDI SPA + TANCRAD SRL (Astaldi ramanand in cursa dupa ce a contestat la Curtea de Apel Bucuresti solutia initiala a CNAIR, care nu includea si compania italiana).

Nu este pentru prima data cand CNAIR prelungeste termenul pentru depunerea ofertelor in cadrul proiectului de executie a sectiunii 3 Cornetu – Tigveni din Autostrada Sibiu – Pitesti. Acest termen a fost prelungit si anul trecut. ”Lumea Infrastructuriiinforma in data de 10 noiembrie 2021 ca Termenul de depunere a ofertelor pentru procedura de achizitie publica privind proiectarea si executia Autostrazii Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni, a fost prelungit pana la data de 20 ianuarie 2022, ora 15.00.

CNAIR anunta atunci ca are in vedere asigurarea unei competitivitati si a unei maturitati a ofertelor ce vor fi depuse, raportat la complexitatea obiectivului de investitie. Noul termen de depunere a ofertelor a fost stabilit avand in vedere faptul ca informarile privind rezultatul etapei de preselectie au fost comunicate in data de 1 iulie 2021, iar termenul initial a fost stabilit pentru data de 25 august 2021”, preciza atunci CNAIR.

Compania a publicat pe 23 septembrie 2020 anuntul de licitatie pentru proiectarea si executia sectiunii 3 Cornetu – Tigveni din Autostrada Sibiu – Pitesti.

Pe 27 noiembrie 2020 au fost depuse 15 candidaturi la licitatia restrnsa privind proiectarea si construirea sectiunii 3 Cornetu – Tigveni din Autostrada Sibiu – Pitesti.

Sectiunea 3 Cornetu – Tigveni va avea o lungime de 37,4 kilometri si se va intinde de la km 44+500 pana la km 81+900.

Durata contractului este de 133 de luni (peste 11 ani) si cuprinde: 14 luni perioada de proiectare, 59 luni perioada de executie si 60 luni perioada de garantie a lucrarilor, conform anuntului din SEAP. Durata contractului poate varia in functie de perioada de garantie a lucrarilor, precum si in functie de durata de executie a contractului ofertata de operatorul economic desemnat castigator.

Sectiunea va avea un tunel cu doua galerii independente in lungime de 1,7 km pe galerie, nod rutier Cornetu si nod rutier Valeni si un ecoduct in zona localitatii Calinesti.

Autostrada Sibiu – Pitesti va avea o lungime de 122,11 kilometri si va fi impartita in cinci loturi, Sibiu – Boita, Boita – Cornetu, Cornetu – Tigveni, Tigveni – Curtea de Arges si Curtea de Arges – Pitesti, va avea opt noduri rutiere si noua tuneluri.

Articolul precedentLARGIREA LA PATRU BENZI A DN1A, PE REPEDE INAINTE – Proiectantul a prezentat prima varianta de lucru pentru sectorul cuprins intre Centura Bucuresti si intersectia cu Soseaua Chitila-Mogosoaia
Articolul următor7 MILIOANE DE VEHICULE DACIA PRODUSE LA MIOVENI – Dacia inseamna 3% din economia Romaniei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.