START PENTRU STUDIUL DE FEZABILITATE AFERENT DRUMULUI DE MARE VITEZA CRAIOVA-DROBETA TURNU SEVERIN-LUGOJ – Oferta castigatoare depaseste 92 milioane lei fara TVA. S-a decis cine proiecteaza masurile de sporire a sigurantei traficuluipe centura Capitalei

A fost desemnat castigatorul pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar constructiei drumului de mare viteza Craiova – Drobeta Turnu Severin – Lugoj. Realizarea acestui drum de mare viteza va face posibila reducerea timpului de calatorie si cresterea vitezei medii de deplasare intre localitatile Craiova si Lugoj, precum si conectarea cu viitoarele drumuri expres Craiova – Pitesti, respectiv Craiova – Targu Jiu. CNAIR anunta ca asocierea Egis Romania – Search Corporation – Italrom Inginerie Internationala – Geostud – ECO Geodrum – Egis International SAS a fost desemnata castigatoarea acestui contract de peste 92,7 milioane de lei fara TVA.

Miercuri, 22.12.2021, a fost desemnat castigatorul contactului Elaborare Studiu de Fezabilitate DRUM DE MARE VITEZA CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN – LUGOJ”. Ofertantul desemnat castigator este Asocierea EGIS ROMANIA SA – SEARCH CORPORATION S.R.L.– ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL – GEOSTUD S.R.L. – ECO GEODRUM S.R.L. – EGIS INTERNATIONAL SAS. Valoarea ofertei castigatoare este de 92.755.765,47 lei fara TVA”, arata CNAIR.

Durata contractului este de 43 luni de la data de incepere (din care 36 de luni – studiul de fezabilitate).

Prin constructia acestui drum va fi redus considerabil timpul de calatorie intre localitatile Craiova si Lugoj. In plus, va fi asigurata o conexiune mai eficienta cu viitoarele drumuri expres Craiova – Pitesti si Craiova- Targu Jiu”, spune ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Semnarea contractului de achizitie publica va fi posibila insa dupa expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestatii si respectiv dupa solutionarea contestatiilor/ plangerilor formulate in cadrul procedurii de atribuire.

De asemenea, CNAIR a desemnat castigatorul pentru proiectarea masurilor de sporire a sigurantei traficuluipe Centura existenta a Municipiului Bucuresti. Astfel,asocierea Grafic Tends/ SVL PROEC a fost desemnata castigatoare pentru douacontracte in valoare totala de 6,34 milioane lei fara TVA.

Nicio portiune din Centura Bucurestiului nu va ramane la cate o banda pe sens.

Ca urmare a finalizarii proceselor de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatele procedurilor de atribuire a urmatoarelor doua contracte:

1. Elaborare Studiu de Fezabilitate – Identificare masuri de sporire a sigurantei traficului pe Centura existenta a Municipiului Bucuresti, inclusiv imbunatatirea unor intersectii de pe DN CB, Sector I cuprins intre A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600). Ofertantul desemnat castigator: asocierea Grafic Tends SRL (lider de asociere) / SVL PROEC SRL, cu pretul de 3.331.930 lei fara TVA. Durata contractului este de 15 luni.

2. Elaborarea studiului de fezabilitate ”Identificare masuri de sporire a sigurantei traficului pe Centura existenta a Municipiului Bucuresti, inclusiv imbunatatirea unor intersectii de pe DN CB, Sector II cuprins intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520).”.

Ofertantul desemnat castigator: asocierea Grafic Tends SRL (lider de asociere) / SVL PROEC SRL, cu pretul de 3.008.558 lei fara TVA. Durata contractului este de 15 luni.

Prin elaborarea studiilor se vor identifica masuri de sporire a sigurantei traficului pe Centura rutiera existenta a Municipiului Bucuresti, care vor conduce si la cresterea capacitatii de transport a infrastructurii rutiere in zona de sud si de nord”, precizeaza CNAIR.

Semnarea contractelor de achizitie publica va fi posibila dupa expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestatii si respectiv dupa solutionarea contestatiilor/plangerilor formulate in cadrul procedurilor de atribuire.

Proiectarea modernizarii Centurii de Sud a Bucurestiului, intre A2 si A1, vizeaza largirea Centurii la 4 benzi, realizarea de drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcari, statii autobuz, reamenajarea intersectiilor cu drumurile clasificate in vederea cresterii capacitatii de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucurestiului, panouri fonoabsorbante si alte lucrari ce pot fi implementate in vederea cresterii sigurantei auto si pietonale.

Vor fi pasaje denivelate la intersectiile:

– iesirea din Popesti Leordeni (pe soseaua Leordeni) la intersectia cu Centura Bucurestiului

– intre DJ301 A (Glina) si Centura Bucurestiului

– intersectia dintre Splaiul Independentei si Centura Bucurestiului

Proiectarea modernizarii Centurii de Nord a Bucurestiului, intre A1-DN1-A2, vizeaza fluidizarea traficului pe Centura Bucurestiului, in perspectiva integrarii viitoare a acesteia in structura bulevardelor Capitalei si in perspectiva interconectarii acesteia cu A0, prin drumurile radiale, dar si facilitarea accesului in zona orbitala a Municipiului Bucuresti.

Aceasta noua etapa de modernizare trebuie sa tina cont si de dezvoltarea noilor sisteme de transport in comun, fie ca e vorba despre tren metropolitan, tramvai sau trasee cu autobuzul. Se vor studia si propune solutii pentru intersectiile Centurii de Nord a Capitalei cu drumurile judetene in localitatile: Chiajna, Dragomiresti Vale, Tunari, Stefanesti si Moara Domneasca – Ganeasa, precum si cu drumurile nationale DN3, DN1 si DN7.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.