PASAJUL OLTENITEI-POPESTI LEORDENI INTRA IN FAZA GRINZILOR DE BETON – Irinel Scriosteanu: „Continua lucrarile de largire a Centurii Bucurestiului, la 4 benzi, de la DN4 pana la Berceni”

La Pasajul Oltenitei-Popesti Leordeni, pe rampa de urcare dinspre Berceni, incepe montarea grinzilor de beton. Au fost deja produse 54 dintre cele 73 de grinzi de beton necesare pasajului. Acestea se produc la Ploiesti. Se lucreaza, in continuare, la cofrarea, armarea si turnarea riglelor peste pilele deja executate.

In luna septembrie, stadiul lucrarilor era de 25%. Proiectul intampina insa atunci mici intarzieri in procesul de relocare a utilitatilor pe care constructorul spera sa le recupereze cat mai curand.

Continua forajele cu doua foreze, iar in scurt timp se vor finaliza. S-au finalizat armarea, cofrarea si turnarea zidurilor laterale la rampa de coborare spre Berceni. Continua lucrarile de largire a Centurii Bucurestiului, la 4 benzi, de la DN4 pana la Berceni. A fost finalizata asfaltarea bretelei de trafic agabaritic, care face legatura intre soseaua Oltenitei si Centura Bucurestiului, sensul spre Glina”, informeaza secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu, care a mers in vizita pe santier.

De asemena, continua devierea utilitatilor si realizarea canalizarii pluviale aferente pasajului.

Lucrarile la pasajul Oltenitei au inceput in august 2020. Pasajul de la intersectia cu DN 4 Bucuresti – Oltenita va fi realizat sub forma unui sens giratoriu suspendat, la fel si pasajele de la Domnesti, Berceni si Cernica.

Contractul a fost castigat de firma Itinera SPA si presupune realizarea unui nod rutier, inclusiv constructia unui sens giratoriu suspendat. Nodul rutier va avea o lungime de aproximativ 800 de metri care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Bucuresti) si aproximativ 650 de metri care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Oltenita). Pe langa pasaj, constructorul italian va largi centura la patru benzi pe o lungime de 4 kilometri.

Contractul castigat de Itinera are o valoare de 169,5 milioane de lei, fara TVA, ceea ce face ca proiectul sa fie cel mai scump pasaj care se ridica pe centura.

Potrivit contractului, durata de realizare a acestui proiect este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare si 24 luni pentru executia lucrarilor. Garantia pentru executia lucrarilor ofertata de Itinera SPA este de 10 ani.

Licitatia pentru amenajarea nodului rutier de la intersectia Soselei de Centura a Capitalei cu DN4 (Soseaua Oltenitei) a fost scoasa la licitatie in mai 2017.


Nodul rutier Centura Bucuresti – DN4 (Oltenita) va fi unul denivelat si presupune amenajarea unui sens giratoriu ovoid suspendat, care va fluidiza fluxurile de trafic din zona, inclusiv traficul feroviar.


Traseul amenajarii nodului rutier se desfasoara intre km 29+500 si km 33+190, pe actuala centura a Capitalei.

Cinci pasaje sunt in lucru pe Centura Capitalei: Mogosoaia, Berceni, Cernica, Domnesti si Popesti-Leordeni (Oltenitei). Toate ar trebui finalizate in 2022.

Articolul precedentDRUMUL DE MARE VITEZA BAIA MARE – SUCEAVA TRECE INTEGRAL PE HARTIE – CNAIR da startul pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru Lotul 1 Baia Mare – Bistrita. Proiectul pe fonduri nerambursabile are termen de finalizare de 1 an si 8 luni
Articolul următorPERSPECTIVE MAI BUNE PENTRU TRANSPORTUL AERIAN – Aviatia depaseste incet, incet cea mai grava criza din istoria sa. Traficul aerian poate reveni la nivelul anului 2019 undeva intre 2023 si 2025

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.