In ultimul an, unul din trei zboruri a fost modificat sau anulat si mii de romani au fost afectati. Pasagerii sunt nevoiti sa astepte in medie intre 30 si 60 de zile pentru a primi rambursarea cuvenita de la compania aeriana in cazul intarzierilor sau anularilor de zboruri.
Cea mai frecventa solutie de rambursare oferita de companiile aeriene pasagerilor afectati de modificarile zborurilor a fost cea sub forma de voucher. Insa nu toti romanii au putut folosi ulterior voucherele.
Pentru a preintampina astfel de probleme, agentia de turism online Vola.ro a anuntat lansarea Vola Fast Refund, singura optiune prin care, in cazul unui zbor anulat sau modificat, pasagerii romani isi primesc banii cash inapoi in maximum 7 zile.
„Restrictiile impuse de pandemia de coronavirus si perturbarile in orarul companiilor aeriene continua sa afecteze planurile multor calatori din intreaga lume, iar teama ca zborul poate fi anulat sau amanat si ca banii nu mai pot fi recuperati persista inca in randul turistilor romani, desi restrictiile sunt tot mai putine„, conform specialistilor Vola.ro.
Acestia spun ca unul din trei zboruri a suferit modificari de orar sau chiar anulari in ultimul an, iar calatorii afectati de aceste schimbari au fost nevoiti sa astepte, in medie, intre 30 si 60 de zile pentru rambursare din partea companiei aeriene.
In acest context, Vola.ro lanseaza serviciul Fast Refund, cu ajutorul caruia pasagerii aflati in astfel de situatii isi pot primi banii numerar in maximum 7 zile.
Unul din trei zboruri a fost modificat in ultimul an. Pasagerii asteapta uneori chiar si mai mult de 90 de zile pentru rambursare, rambursare ce ia de cele mai multe ori forma de voucher.
Potrivit specialistilor companiei, schimbarile impuse de autoritati la nivel mondial in ultimul an, au determinat un numar crescut de instabilitati cu privire la operarea zborurilor, una din trei curse fiind anulata sau modificata de companiile aeriene, dand peste cap programul pasagerilor. In sezonul estival, procentul a fost chiar mai ridicat, depasind pragul de 35%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2019, cand doar maximum 5% dintre zboruri sufereau modificari sau anulari.
Toate acestea, cumulate cu teama de coronavirus si starea generala de anxietate generata de toate restrictiile si schimbarile de ultim moment au creat turistilor romani o stare de neincredere pe care jucatorii din turism se straduiesc sa o combata.
Agentia de turism online Vola.ro da asigurari ca va returna banii in termen de 7 zile pasagerilor ce achizitioneaza serviciul Vola Fast Refund
„In incercarea de a fi cat mai aproape de clienti in aceasta perioada destul de confuza, Vola.ro lanseaza serviciul Vola Fast Refund, disponibil tuturor pasagerilor care efectueaza rezervari prin intermediul site-ului Vola.ro. Achizitionand acest serviciu aditional, toti pasagerii ale caror zboruri sunt anulate sau modificate, sunt notificati de catre Vola in cel mai scurt timp cu privire la schimbarile aparute si li se ofera asistenta pentru a identifica cea mai buna alternativa de calatorie de la compania aeriana, fara costuri suplimentare. In cazul in care nu se mai doreste efectuarea calatoriei, Vola.ro returneaza banii in contul clientului in maximum 7 zile. In cazul in care turistul doreste sa-si continue calatoria exista si optiunea emiterii un voucher rapid ce poate fi folosit pentru a cumpara orice alt zbor cu orice companie aeriana si astfel itinerariul sa nu fie intrerupt„, spun reprezentantii companiei.
Cand poate fi folosit si cat costa serviciul Vola Fast Refund?
Pot beneficia de serviciul Vola Fast Refund clientii care au adaugat aceasta optiune odata cu efectuarea rezervarii si se aplica ori de cate ori zborurile rezervate pe Vola.ro sufera modificari sau anulari prin decizia companiilor aeriene. In calculul sumei totale rambursate se ia in considerare atat pretul biletelor de avion, cat si cel al bagajelor, taxa de check-in, costul locurilor preferentiale.
Singurele costuri neacoperite de Vola Fast Refund sunt cele ale asigurarii medicale.
„In ultimele 18 luni ne-am confruntat cu un numar de anulari si reprogramari de zboruri fara precedent si am realizat cat poate fi de anevoioasa procedura de rambursare. Vola Fast Refund a aparut ca raspuns la sugestiile clientilor nostri, din dorinta de a duce serviciile oferite la un alt nivel si de a le oferi clientilor nostri posibilitatea de a lua decizia de a calatori cu mai multa incredere. Asa a aparut Vola Fast Refund, prin care ne propunem sa ii scutim pe turistii romani de procesul dificil de rambursare cu compania aeriana, de incertitudini si timpii lungi de asteptare, incercand, totodata, sa minimizam riscul ca planurile lor de calatorie sa fie afectate”, a declarat Claudia Tocila, director de marketing la Vola.ro.
In 2019, Vola.ro a avut o cifra de afaceri de aproximativ 10,6 milioane de euro la un volum de tranzactii de 71 milioane euro.