DRUM EXPRES DE LA CLUJ LA DEJ – Patru oferte au fost depuse pentru realizarea studiului de fezabilitate aferent constructiei drumului de 75 de km

Patru asocieri de companii au depus oferte pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar constructiei drumului expres Cluj – Dej, proiect de 22,199 milioane lei, fara TVA, a anuntat Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Durata contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate a drumului de circa 75 de km este de 18 luni.


Pana la termenul limita de deschidere, au depus oferte urmatorii agenti economici:

1. Asocierea SC ADURO IMPEX SRL – 3TI PROGETTI ITALIA-INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. – SC SPECIALIST SMART GROUP SRL

2. Asocierea SC D P CONSULT SA. – SC EXPLAN SRL – SCA TEAHA & FUZESI

3. Asocierea SC SEARCH CORPORATION SRL – SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL

4. Asocierea SC VIAPONTE ROM SRL – METROUL S.A. – SC CAPITAL VISION SRL

Durata contractului este de 18 luni, dintre care 14 luni pentru elaborarea studiului de fezabilitate.


Valoarea estimata a contractului este de 22.199.530,50 lei fara TVA.

In perioada urmatoare, comisia de evaluare va analiza ofertele in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire şi cu legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice.

Planul autoritatilor este ca drumul expres, inclus in Masterplanul General de Transport, sa continue spre Bistrita si spre Baia Mare, bifurcandu-se astfel de la Dej.

Fostul ministru al Transporturilor, Catalin Drula, spunea pe 18 iunie, aflat pe santierul autostrazii Nadaselu – Poarta Salajului, ca drumul ce va fi facut intre Cluj-Napoca si Dej ar putea avea profil de autostrada.

Drula spunea atunci ca DX Cluj-Dej beneficiaza de modelul nou de caiet de sarcini, al carui sablon a fost pregatit la inceput de an de CNAIR, care spera sa devina etalon pentru cat mai multe licitatii pe infrastructura rutiera. Pe acelasi tip de caiet de sarcini modern au fost lansate in ultimele luni licitatiile pentru drumurile de mare viteza Craiova-Lugoj, Bucuresti-Alexandria sau Bucuresti-Targoviste si pentru autostrada Fagaras-Brasov, spre exemplu.

Drumurile expres nu au benzi de siguranta, iar viteza maxima la campie (120 km/h), au cel putin doua benzi pe sens, ocolesc localitatile, nu au benzi de siguranta si nu se intersecteaza cu alta cale de transport.

Realizarea drumurilor expres ar costa cu o treime mai putin decat autostrazile, iar pe viitor pot fi upgradate la nivel de autostrada.

Licitatia pentru finalizarea modernizarii sectorului A1- DN 7 al centurii Bucuresti a fost publicata in SEAP

De asemenea, CNAIR a incarcat in SICAP, in vederea verificarii de catre ANAP, documentatia de atribuire pentru contractul de achizitie publica „Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 – DN 7 si DN 2 – A2: Lot 1: sector A1 (55+465)- DN7 (km 64+160)- Rest de executat”.


Proiectul consta in finalizarea lucrarilor de modernizare a sectorului A1(55+465) – DN7 (km 64+160) al Centurii Bucuresti.


Durata contractului este de 48 luni:12 luni perioada de executie a lucrarilor si 36 de luni perioada de garantie a lucrarilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.