PASAJUL MOGOSOAIA, GATA INAINTE DE TERMEN – Proiectul se afla la 63% din gradul de realizare. Se lucreaza in doua ture cu peste 60-70 de utilaje

Pasajul de la Mogosoaia este realizat in proportie de 62-63% si ar putea fi gata inainte de termenul prevazut in contract. Ioan Diaconescu, responsabilul proiectului, afirma ca Antreprenorul lucreaza in doua ture, ziua si noaptea, avand mobilizate in santier peste 60-70 de utilaje.

Stadiul e avansat (62-63%) si speram ca lucrarile vor fi finalizate inaintea termenului prevazut in contract. Asteptam ca toata lumea sa se bucure de acest proiect de infrastructura important, mai ales pentru bucuresteni”, spune Ioan Diaconescu, responsabil proiect „Pasaj Mogosoaia”.

Acesta precizeaza ca antreprenorul lucreaza in doua ture (si ziua si noaptea), avand mobilizate in santier peste 60-70 de utilaje.

S-au finalizat lucrarile pentru rampa Otopeni in proportie de 90-95%. Placa de suprabetonare la pasaj este realizata 100%. Acum se executa lucrarile necesare la rampa dinspre Chitila. Avem un stadiu de aproximativ 95%. Dupa cum se poate observa avem si foarte multi oameni angajati pe santier. Se lucreaza pe toate trei punctele. Mi-as dori sa fie cati mai multi studenti implicati si ingineri tineri in santier. Eu chiar am nevoie sa las mai departe tainele acestei meserii„, adauga acesta.

Proiectul are o lungime de 800 m si costa 6,8 milioane euro. Constructorul este Strabag. Contractul a fost semnat in octombrie 2018, licitatia fiind lansata in iunie 2017.

Am nevoie de minim 5 ingineri sa ma ajute si sa invete santierul si proiectul, mai ales ca vorbim despre un proiect de infrastructura frumos. Multumim Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri ca ne ajuta. Avem mai multi ingineri implicati la firma Strabag. Sunt tineri, muncitori si au capacitatea de a invata tainele acestei meserii„, a explicat Ioan Diaconescu.

Lucrarile au inceput in aprilie 2020. Investitia ar putea sa fie gata la 1 octombrie, acesta fiind termenul dorit de ministrul Transporturilor.

Potrivit contractului semnat, termenul de finalizare este aprilie 2022.

Pasajul rutier suprateran are o lungime de circa 800 de metri si va muta actuala Șosea de Centura a Capitalei cu patru benzi peste giratoriul de la intersectia cu DN1A – Mogosoaia.

Circa 20 de km din Centura de Nord a Capitalei au fost modernizati si largiti la 4 benzi inca din 2010, iar singurul punct din zona care a ramas nerezolvat a fost intersectia de la Mogosoaia cu DN1A, un sens giratoriu unde apar blocaje si cozi de masini.

Articolul precedentTRANSPORTATORII, AMENDATI IAR DE ISCTR, CU 1,75 MILIOANE LEI – O treime din vehiculele verificate nu erau in legalitate
Articolul următorDAIMLER OPRESTE PRODUCTIA LA FABRICA DIN UNGARIA – Criza cipurilor nu s-a incheiat

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.