RAMNICU VALCEA SE LEAGA DE A1 – CNAIR a demarat licitatia pentru constructia Sectiunii 6 a A1 Sibiu-Pitesti. Proiectul este inclus in Masterplanul General de Transport

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat licitatia pentru documentatiile aferente drumului de legatura al A1 cu Ramnicu Valcea, cunoscut ca sectiunea 6 a Autostrazii Sibiu – Pitesti. In luna mai a anului trecut, a fost anulata o licitatie similara din cauza ca nu depusese nimeni oferta.

Sectiunea 6 a A1 Sibiu-Pitesti este inclusa in Masterplanul General de Transport al Romaniei si este impartita in doua segmente.

Licitatia vizeaza elaborare documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru “DN 73C, km 44+800 – km 55+000, Curtea de Arges – Tigveni” (lot 1), precum si elaborarea studiului de fezabilitate pentru “reabilitare / modernizare DN 73C, km 55+000 – km 68+000, Tigveni – municipiul Ramnicu Valcea” (lot 2).

Valoarea estimata a contractului pentru lotul 1 este de 2 milioane de lei fara TVA iar pentru lotul 2 este de 3,92 milioane de lei fara TVA. Durata contractelor va fi de 11 luni pentru lotul 1 si 14 luni pentru lotul 2.

Termenul limita de depunere a ofertelor este 31 august 2021.

RAMNICU VALCEA, LEGATURA CU A1 – LICITAȚIE DEMARATA. A fost lansata licitatia pentru proiectarea conexiunii orasului Ramnicu Valcea cu autostrada Sibiu-Pitesti, via DN 73C”, scrie ministrul Transporturilor, Catalin Drula, pe Facebook.

Asa-numita sectiune 6 a A1 Sibiu-Pitesti este inclusa in Masterplanul General de Transport al Romaniei si este impartita in doua segmente:

– Primul, cu o lungime de 11 km, se intinde de la Curtea de Arges la Tigveni. Aici sunt in plan lucrari de refacere a structurii rutiere, amplasarea unor elemente de siguranta rutiera, montarea unui sistem modern de scurgere a apelor si consolidari punctuale ale drumului.

– Al doilea segment, de la Tigveni la Ramnicu Valcea, presupune lucrari de modernizare pentru 13 km din DN 73C si construirea unui drum nou, de 3 km, care va face legatura intre A1 si drumul national.

Pentru drumul nou si pentru cel modernizat, latimea platformei va fi de 10 m, astfel: cate 3,5 m pentru fiecare banda de circulatie; cate 0,75 m pentru fiecare dintre cele doua benzi de incadrare; cate 0,75 m pentru fiecare dintre cele doua acostamente.

Ambele proiecte beneficiaza de noul model de caiet de sarcini al CNAIR. Legarea cat mai multor comunitati la reteaua drumurilor de mare viteza, prin noduri rutiere si reabilitatea DN-urilor, este cruciala pentru dezvoltarea locala si regionala – caci mobilitatea crescuta in interiorul regiunilor tarii atrage dupa sine si ridicarea nivelului de trai din acele zone”, adauga Drula.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.