CFR CALATORI SE MODERNIZEAZA – Compania lanseaza o aplicatie pentru mersul trenurilor si bilete online

CFR Calatori a anuntat ca va lansa joi o aplicatie pentru achizitia mai facila si mai rapida a biletelor de tren, numita “CFR Calatori mersul trenurilor si bilete online”.

Compania de stat vrea sa extinda astfel canalele de distributie online, iar prin intermediul acestei aplicatii cumpararea biletelor sa fie un proces mai accesibil.

Pasagerii vor avea acces rapid la achizitionarea biletelor standard, dus-intors, dar si la selectarea paturilor pentru vagoanele de dormit sau tip cuseta, adaugarea biletelor pentru animale de companie sau de bicicleta.

Pentru inceput, aplicatia va fi disponibila pe dispozitivele cu sistem de operare Android.

CFR Calatori explica si care sunt pasii de urmat pentru folosirea acestei aplicatii, insa explica faptul ca aplicatia este disponibila in testare deschisa pentru o perioada de 30 de zile si va fi imbunatatita in functie de recomandarile clientilor.

Redam mai jos integral comunicatul CFR Calatori:

CFR Calatori faciliteaza achizitionarea usoara si rapida a biletelor de tren prin lansarea in data de 24 iunie 2021 a aplicatiei mobile “CFR Calatori mersul trenurilor si bilete online”.

Prin obiectivele propuse in cadrul Strategiei de Digitalizare a societatii ne dorim sa fim mai aproape de calatorii nostri, sa extindem canalele de distributie online, iar prin intermediul acestei aplicatii cumpararea biletelor sa fie un proces accesibil.

Aplicatia ofera o interfata intuitiva prin care utilizatorii au acces rapid la achizitionarea biletelor standard, dus-intors, dar si selectarea paturilor pentru vagoanele de dormit sau tip cuseta, adaugarea biletelor pentru animale de companie sau de bicicleta. Proiectul este orientat catre clienti si vine in intampinarea nevoilor si asteptarilor acestora.

Pentru inceput, aplicatia va fi disponibila pe dispozitivele cu sistem de operare Android (minim Android 5.1).

Instalarea aplicatiei mobile “CFR Calatori mersul trenurilor si bilete online” se poate face prin accesarea urmatorului link (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Infofer.ImtMobile) sau prin cautare in Magazin Play (Ex: „bilete CFR online”).

Aplicatia este disponibila in testare deschisa pentru o perioada de 30 de zile si va fi imbunatatita in functie de recomandarile clientilor.

  • Pentru o achizitionare usoara si rapida a biletelor de tren, aplicatia mobila “CFR Calatori mersul trenurilor si bilete online” ofera urmatoarele functionalitati:
  • Confirmarea email-ului direct in aplicatie – deschiderea unui email din care se va accesa direct aplicaţia pentru confirmarea inregistrarii sau resetarea parolei;
  • Autentificarea pe o perioada nedeterminata, chiar si dupa actualizari ale aplicatiei. De asemenea, listarea biletelor nu mai presupune cautarea dupa o data de inceput si una de final, ci sunt afisate ultimele 50 de comenzi descrescator;
  • Achizitionarea de bilete standard sau de bilete dus-intors, pentru toate categoriile de pasageri disponibile online. Astfel, utilizatorii aplicatiei pot realiza selectii ale paturilor, adauga bilete pentru animale de companie sau de bicicleta,  pot prelua/salva datele calatorilor din/in preferinte, pot vedea plecarile si sosirile din statii;
  • Ofera link-uri rapide pentru functiile care sunt disponibile doar in varianta web pentru biletele deja achizitionate (modificarea calatoriei, renuntarea la calatorie sau emiterea de facturi);
  • Autentificarea automata in aplicatia web la accesarea functiilor Modifica biletul, Renuntare la calatorie, Factura bilet din aplicatia mobila;
  • Notificari in aplicatie in legatura cu biletul achizitionat si informatii utile in ziua plecarii trenului referitoare la inceperea calatoriei (Ex: cu 1 ora inainte de plecarea trenului, calatorul primeste mesaj ca are cumparat un bilet la trenul X cu plecare din statia Y);
  • Permite accesul la calatoriile curente – prin prezentarea in pagina „Rute + cumpara” de informatii rapide privind plecarea si sosirea, cat si vagonul si locurile unde utilizatorul are biletul. La pagina “Trenul meu” sunt afisate urmatoarele trenuri cu care se va calatori si data de calatorie asociata.
  • Sugereaza, in baza istoricului de bilete cumparate, locatiile de plecare /sosire pentru urmatoarea calatorie a utilizatorului;
  • Prezinta in pagina comenzii,  prin intermediul unui buton direct, schita vagonului in care se afla locurile inscrise pe bilet, fara a mai fi necesar a se cauta vagonul in cadrul listei compunerii de la pagina „Trenul meu”;
  • Functionalitate offline – odata incarcata lista comenzilor si vizualizat PDF-ul biletului, aceste operatiuni pot fi facute si fara conexiune la internet, spre exemplu la prezentarea in tren catre conductor intr-o zona fara semnal.

Pentru informatii actualizate despre circulatia trenurilor, calatorii sunt rugati sa consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, sa ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), 021.314.5528 (pentru traficul international Gara de Nord Bucuresti) sau sa se adreseze personalului nostru din statii.

Articolul precedentDIRECTORUL METROREX CERE INSTANTEI SUSPENDAREA CCM – Sindicatul USML sustine ca se vrea suspendarea drepturilor legale acordate angajatilor Metrorex
Articolul următor17 TRAMVAIE VOR FI LIVRATE IN CRAIOVA DE POLONEZII DE LA PESA – Primarul Lia Olguta Vasilescu anunta: „Urmeaza ca in cel mai scurt timp sa semnez contractul de achizitie”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.