Elon Musk merge inainte cu planul de a deschide restaurante Tesla si a depus la finalul lunii mai actele pentru a inregistra celebrul „T” care deserveste drept logo al producatorului auto, precum si alte doua variante ale brandului, in vederea utilizarii acestora in industria HORECA si de divertisment.
Cele trei aplicatii depuse la Biroul pentru Marci Inregistrate si Brevete cuprind „servicii de restaurant, servicii de restaurant pop-up, servicii de restaurant cu autoservire, servicii de restaurant cu servire la pachet”, potrivit Bloomberg.
Acestea sunt inregistrate sub o prevedere a legii pentru marci inregistrate care indica faptul ca Tesla intentioneaza sa utilizeze brandul in directia declarata, dar ca nu a facut-o pana acum. Daca aplicatia este aprobata, inregistrarea brevetului nu se efectueaza pana cand acesta nu va fi utilizat.
Elon Musk a vorbit de mai multe ori despre faptul ca vrea sa deschida un restaurant in sudul Californiei. In 2018, el discuta despre un potential restaurant amplasat la statiile de incarcare Tesla Supercharger din Los Angeles, mai precis un „restaurant cu scoala veche, patine cu role si rock intr-una din noile locatii Tesla Supercharger din LA”, la scurt timp dupa ce JB Straubel, directorul tehnologic al Tesla, le-a spus participantilor la o conferinta ca Tesla „a lucrat deja in industria HORECA” la conceptul de magazine si centre alimentare in statiile de incarcare.
Musk parea sa confirme progresul acestei idei in aprilie, cand a postat pe Twitter:
„O noua statie de supraalimentare majora care vine in curand la Santa Monica! In speranta ca veti avea si restaurantul din anii 50 si cele mai bune 100 de videoclipuri. Multumesc orasului Santa Monica! ”
Anterior, el a postat pe Twitter entuziasmul sau la ideea de a oferi popcorn acolo, impreuna cu „un ecran in aer liber care joaca rolul principal al celor mai bune scene din istoria filmului”